Gå til innhold

FU : caps

Anbefalte innlegg

Gjest capslock :-O
Skrevet

Hva tenker du om menn i en alder av snart førti år som går med caps til enhver tid?

Er det sexy?

Gjest jessicafletcher
Skrevet

Nei, det er ikke sexy. Jeg tenker at han holder sikkert på å miste håret.

Gjest capslock :-O
Skrevet

Nei, det er ikke sexy. Jeg tenker at han holder sikkert på å miste håret.

Neida, han har langt pent hår..

mariaflyfly
Skrevet

Ulekkert. Og særlig hvis det er en flott, gul selvlysende caps (eller liknende gresselig farge) fra f.eks det lokale Samvirkelaget. *Grøss*

laguna1365380434
Skrevet

Nei, ikke sexy.. Helt det motsatte faktisk..

Skrevet

Jeg synes vi skal la gutter og menn være gutter og menn. De sloss, kler seg til stadighet i kortbukser og leker med ball, så hvorfor ikke caps?

tigertrollet
Skrevet

Caps er kult på en sporty type uansett alder:-)

Good Golly!
Skrevet

Må korrigere deg! Det heter Cap og Caps i flertall...

Cap er kun tøft på unggutter. Halvor har stadig på cap, og han kler det ikke! Kunne tredd den litt bedre på. Den ligger jo knapt på hodet jo...

Skrevet

Hvis man nærmer seg 40 burde man kanskje se å bli voksen...

Men hva med caps på jenter da? Sporty eller teit? Lurer på å kjøpe meg en.. (23 år gammel jente)

Skrevet

Må korrigere deg! Det heter Cap og Caps i flertall...

Cap er kun tøft på unggutter. Halvor har stadig på cap, og han kler det ikke! Kunne tredd den litt bedre på. Den ligger jo knapt på hodet jo...

Halvor har den på sånn som lastebilsjåfører og East 17.

Skrevet

syns ikke caps er sexy på noen jeg da.. Noen kan være litt tøffe med caps på, men sexy. .. nei...

Skrevet

Ikke sexy, er helt OK på unge gutter. Noen jenter kler det.

Alt i alt er cap en teit ting når man ikke har behov for det - samme med joggebukse..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...