Gå til innhold

FU:Hva er det umulig å kle?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Inspirert av capstråden under her hva er det minst flatterende plagget som finnes?

Hva er vanskelig, om ikke umulig å kle?

Jeg går for capribukser på jenter.. Og sånne hippieinspirerte scorpius kjoler uten liv..

På menn mener jeg speedos, skinnbukser(med veldig få unntak) og korte, blanke, shorts..Og alle typer caps..Og vest..

Jeg synes også det er få som kler bunad forøvrig..

Ruter er også kjipt, spesielt på skjorter..

Og allværsjakke er selvfølgelig en tabbe, uavhengig av kjønn..

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104615-fuhva-er-det-umulig-%C3%A5-kle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

17

• favn

5

• SierDuDet

4

• Åsemor

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Melony

Det har du rett i.. Med mindre du spiller i turboneger..:o)

Jeg synes at bunad på gutter kan være kjempefint!

Er riktignok enig med deg i at resten ikke er særlig skjønt..

Noe annet som få mennesker kler er:

Machobukse (sånn posete bukse med strikk i livet og lilla og gult mønster)

Matrix-frakk

Sagge-bukser

Eurytmi-drakt

Bunnpris-uniformen

laguna1365380434

Det plagget må være laget av Ottar eller andre perverse psykopater.

Ja, det er vodsomt uflatterende.. Men jeg husker jeg hadde en slags olashorts/snekkerbukse kloning i 11-12 års alderen...Med gul,mønstret lomme forann..

Den tror jeg ved nærmere ettertake må ha vært kongen over stygge plagg..Hadde til min unskyldning ikke kjøpt selv..Og var som sagt liten..:o)

Annonse

laguna1365380434

Jeg synes at bunad på gutter kan være kjempefint!

Er riktignok enig med deg i at resten ikke er særlig skjønt..

Noe annet som få mennesker kler er:

Machobukse (sånn posete bukse med strikk i livet og lilla og gult mønster)

Matrix-frakk

Sagge-bukser

Eurytmi-drakt

Bunnpris-uniformen

Gode eksempler på ting ingen kler..:o)

Men jeg vet altså ikke hva en eurytmidrakt(?) er for noe..

Hva er det?

Ja, det er vodsomt uflatterende.. Men jeg husker jeg hadde en slags olashorts/snekkerbukse kloning i 11-12 års alderen...Med gul,mønstret lomme forann..

Den tror jeg ved nærmere ettertake må ha vært kongen over stygge plagg..Hadde til min unskyldning ikke kjøpt selv..Og var som sagt liten..:o)

Høh....jeg har en råtøff lys olabukse , og med en liten topp inni er den dritstilig ;o)

Stor og deilig er den også :P

laguna1365380434

Capribukser på jenter er jo tøft! Har mange selv...

Grilldress er umulig å kle...!

Grilldress er vanskelig å kle, ja..

Men capribukser.. Hmmm.. kan ikke noe for det, synes det er stygt, jeg... Og så får folk gjerne så korte rare legger i det..

Synes jeg..:o)

Good Golly!

Grilldress er vanskelig å kle, ja..

Men capribukser.. Hmmm.. kan ikke noe for det, synes det er stygt, jeg... Og så får folk gjerne så korte rare legger i det..

Synes jeg..:o)

Mine ben er lange og slanke, så jeg innbiller meg jeg kler det. Men smaken er som baken...

Menn i rosa skjorter har jeg problemer med. Uansett om det er sånn kult, hipt og ironisk lissom.

Og så tror jeg de fleste skal være forsiktige med oppbrettede jakkeermer.

Sokker og sko i dårlig farge og kvalitet er ultragys.

Greier ikke å peke på noe spesielt plagg, men kvinner og menn som flyter litt ut for å si det sånn kunne med fordel latt være å iføre seg store, mønstrede klær i polyesterkvalitet fra 60-tallet.

laguna1365380434

Menn i rosa skjorter har jeg problemer med. Uansett om det er sånn kult, hipt og ironisk lissom.

Og så tror jeg de fleste skal være forsiktige med oppbrettede jakkeermer.

Sokker og sko i dårlig farge og kvalitet er ultragys.

Greier ikke å peke på noe spesielt plagg, men kvinner og menn som flyter litt ut for å si det sånn kunne med fordel latt være å iføre seg store, mønstrede klær i polyesterkvalitet fra 60-tallet.

Jeg glemte rosa skjorter! det er en selvsagt en.. Oppbrettede ermer likeså..

Sko er jeg ikke supernøye på, men de bør fortrinnsvis være i sort, og sandaler brukes kun der sandaler passer..

sokker er i min verden alltid svarte..

Polyester m.ruter er stygt selvom man har midtpike-figur..

Annonse

Det verste er selvfølgelig grilldress og joggebukser.

Dessuten synes jeg bluser er noe helt grusomt og nette små drakter er for typiske kjerringer. Og grå bukser og blå dressjakke for gubber.

Og så var det den allværsjakka da som jeg har hatt på meg i dag ;o)

Dessuten synes jeg bluser er noe helt grusomt og nette små drakter er for typiske kjerringer. Og grå bukser og blå dressjakke for gubber.

Bluser og bluser er to forskjellige ting.

En lys, ensfarget, formsydd og 'smal' bluse der brystene presser seg fram og opp synes ihvertfall jeg er meget sexy. Og nettopp derfor har jeg noen bluser :) - eller kan hende skjortebluser er riktigere betegnelse?

Dessuten kan en riktig drakt være rå. Lange, strømpekledde ben, høye hæler (det må man jo alltid ha, selvsagt) og noe nett inni. Gjerne med briller og lekker leppestift. Ikke dumt for kontorfetisjister.

laguna1365380434

Grilldress og joggebukse leder..! Det går aldri..

Kjerringbluser er også forferdelig...

Allværsjakke, ja.. :o) Det har jo vi snakket om tidligere...

Snekkerbukser! Ikke engang gravide kler dem, men de kler jo ingenting, sånn egentlig....

Trange hoftebukser er det heller ikke mange som kler. De aller fleste har en bilring som tyter ut over bukselinninga. Man må nok være temmelig skinny for å se bra ut i slike.

Joggebukser burde selvsagt vært forbudt utenom på trening.

laguna1365380434

Snekkerbukser! Ikke engang gravide kler dem, men de kler jo ingenting, sånn egentlig....

Trange hoftebukser er det heller ikke mange som kler. De aller fleste har en bilring som tyter ut over bukselinninga. Man må nok være temmelig skinny for å se bra ut i slike.

Joggebukser burde selvsagt vært forbudt utenom på trening.

Snekkerbukser er fælt..

Men sånne trange hoftebukser er jo rålekre på de som har figur til å bruke de! Men du har rett i at det ikke er mange..:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...