Gå til innhold

FU:Hva er det umulig å kle?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

17

• favn

5

• SierDuDet

4

• Åsemor

4

Mest aktive i denne tråden

Snekkerbukser er fælt..

Men sånne trange hoftebukser er jo rålekre på de som har figur til å bruke de! Men du har rett i at det ikke er mange..:o)

Joda, det er noen få som ser smashing ut i sånne. De er som regel under 20 år og lett anorektiske;-)

Jeg glemte forresten å ta med fotformsandaler med sokker i. Ugh....

Nå har jeg kryssa litt av her og der i denne tråden, og fått bekrefta at jeg er et vandrende bad taste party. Jeg bruker:

Rutete skjorter

Allværsjakke

Grilldress

Hvite tennissokker

Singlet

Caps

Snekkerbukser

Joggebukser

Det er på høy tid å investere i en kjerringbluse. Fortrinnsvis en som matcher grilldressen.

Jepp.

Nå har jeg kryssa litt av her og der i denne tråden, og fått bekrefta at jeg er et vandrende bad taste party. Jeg bruker:

Rutete skjorter

Allværsjakke

Grilldress

Hvite tennissokker

Singlet

Caps

Snekkerbukser

Joggebukser

Det er på høy tid å investere i en kjerringbluse. Fortrinnsvis en som matcher grilldressen.

Jepp.

Det var vel singlet på gutter som blei nevnt som stygt, singlet på jenter/damer er selvfølgelig en helt annen sak.

Annonse

laguna1365380434

Rutete skjorter

Allværsjakke

Grilldress

Hvite tennissokker

Singlet

Caps

Snekkerbukser

Joggebukser

Jepp.

*lol*

Jeg har singlet (faktisk flere), synes ikke det er stygt jeg..

Dessuten har jeg allværsjakke,men den bruker jeg aldri, fikk den i gave en gang..:o)

Grilldress og joggebukse leder..! Det går aldri..

Kjerringbluser er også forferdelig...

Allværsjakke, ja.. :o) Det har jo vi snakket om tidligere...

Allværsjakke, jeg er faktisk litt usikker på hva det er?

Har to tur/fritidsjakker, den ene i militærgrønt (type 'engelsk' med litt rutete for og brun krage, dere vet hvilken jeg mener) og så min nyinnkjøpte knall rød med sorte felter, vindtett, merke North Peak - brukes i båt og etterhvert i skog og mark.

Er dette allværsjakker?

*lol*

Jeg har singlet (faktisk flere), synes ikke det er stygt jeg..

Dessuten har jeg allværsjakke,men den bruker jeg aldri, fikk den i gave en gang..:o)

Jeg har hoppet i stykker glidelåsen på allværsjakka mi. Det skjedde under en scoring på en fotballkamp.

:lei seg:

Annonse

laguna1365380434

Allværsjakke, jeg er faktisk litt usikker på hva det er?

Har to tur/fritidsjakker, den ene i militærgrønt (type 'engelsk' med litt rutete for og brun krage, dere vet hvilken jeg mener) og så min nyinnkjøpte knall rød med sorte felter, vindtett, merke North Peak - brukes i båt og etterhvert i skog og mark.

Er dette allværsjakker?

Nei.. Fritidsjakke er fritids jakke..

Allværsjakke er en sånn sak konstruert for å takle forskjellige vær og føre forhold, samtidig som den liksom skal fylle rollen som et pent og allminnelig ytterplagg..

Det gjør de ikke..

Min (som ligger heelt innerst i skapet) er rød, med hette, og prøver på en helt håpløs måte å kombinere å være trendy og praktisk.. :o)

Nei.. Fritidsjakke er fritids jakke..

Allværsjakke er en sånn sak konstruert for å takle forskjellige vær og føre forhold, samtidig som den liksom skal fylle rollen som et pent og allminnelig ytterplagg..

Det gjør de ikke..

Min (som ligger heelt innerst i skapet) er rød, med hette, og prøver på en helt håpløs måte å kombinere å være trendy og praktisk.. :o)

Ok. Da skulle det være avklart :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...