Gå til innhold

FU:Hva er det umulig å kle?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

17

• favn

5

• SierDuDet

4

• Åsemor

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg også.. eller shorts.. Vil ikke ha noe midt i mellom enten de slutter midt på leggen eller under kneet..:o)

Enig med deg. Enten skal buksene være lange - eller korte. På leggen eller kneet, ett fett, like ille er det uansett.

Og du, med det samme, hva synes du om dongerybukser som er klorbleket i striper og sånn? Veldig lekkert på breie jenteromper. Not. Ikke lekker på noen, faktisk.

Jeg synes fryktelig mange jenter er totalt ukritiske med hensyn til hva de henger på kroppen sin. De blåser i om det er kledelig, de tar det på seg samme faen bare det er "in" og siste skrik.

Slike lave hoftebukser, på jenter og kvinnfolk der flesket bokstavelig talt VELTER ut over bukselinningen....*pjuk* Det ser man jo bare daglig!

Snakker om slaver av moteindustrien.

Nei.. Fritidsjakke er fritids jakke..

Allværsjakke er en sånn sak konstruert for å takle forskjellige vær og føre forhold, samtidig som den liksom skal fylle rollen som et pent og allminnelig ytterplagg..

Det gjør de ikke..

Min (som ligger heelt innerst i skapet) er rød, med hette, og prøver på en helt håpløs måte å kombinere å være trendy og praktisk.. :o)

Helly-Tec er det allværsjakke eller fritidsjakke?

Annonse

laguna1365380434

Enig med deg. Enten skal buksene være lange - eller korte. På leggen eller kneet, ett fett, like ille er det uansett.

Og du, med det samme, hva synes du om dongerybukser som er klorbleket i striper og sånn? Veldig lekkert på breie jenteromper. Not. Ikke lekker på noen, faktisk.

Jepp. der nevnte du en annen uhyggelig stygg sak.. Men det var jo en periode mange hadde det, og dess drygere, dess oftere.. Grøss&gru...o)

laguna1365380434

Jeg synes fryktelig mange jenter er totalt ukritiske med hensyn til hva de henger på kroppen sin. De blåser i om det er kledelig, de tar det på seg samme faen bare det er "in" og siste skrik.

Slike lave hoftebukser, på jenter og kvinnfolk der flesket bokstavelig talt VELTER ut over bukselinningen....*pjuk* Det ser man jo bare daglig!

Snakker om slaver av moteindustrien.

Jeg har også lurt på det der.. Ser de det ikke selv?

Men på et lite fåtall kan sånne bukser være lekkert..Og på et enda mindre fåtall over 19...:o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...