Gå til innhold

Hvilke jenter gifter man seg med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pranha

Litt av et språk du bruker!!!Men jeg er aldri innom de fora du nevner, men kan opplyse deg om så mye at man må to til for og gjøre det du nevner,gutten/mannen er like skyldig(eller brukt om du vil...) som jenta er.Da synes jeg det er en god løsning at de to kan gifte seg med hverandre, ettersom ingen andre vil ha dem som du skriver :P

Og neeei, jeg ville heller ikke hatt en mann som hadde høvla over alle fra før, de er like ille som kvinner som gjør det samme.

"Er det slik at de på småbarn er slike man gifter seg med, og de på sex forumet knuller man?"

Man gifter seg ikke med hysteriske hønemødre så de på foreldreforumet er selvsagt uaktuelle.

Man gifter seg vel heller ikke med de på sexforumet sånn uten videre, men dersom man knuller dem får man i det minste sørge for at de ikke ender opp på foreldreforumet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...