laguna1365380434 Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 Har en, men den ligger så og si urørt.. Oppskrytt greie, dyr var den og..) 0 Siter
darma Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 har en hmm "dings", men bruker den aldri - kan ikke erstatte the real thing!! Dessuten håndjern - aldri brukt!! hehe 0 Siter
tiliti Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 Har en leke til utvortes bruk. Den er rå :-) 0 Siter
petter smart Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 at alle damene her, med to hederlige unntak, tolker leketøy som sexleketøy. Noen som tenker koffert eller? Dette er jo åpent forum og spørmålet kan gjelde jenter (som i barn) og dukker o.l. Alle som svarte burde skjemmes (minus de to hederlige unntakene (som sikkert bare prøvde å være morsomme)). 0 Siter
birdie Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 at alle damene her, med to hederlige unntak, tolker leketøy som sexleketøy. Noen som tenker koffert eller? Dette er jo åpent forum og spørmålet kan gjelde jenter (som i barn) og dukker o.l. Alle som svarte burde skjemmes (minus de to hederlige unntakene (som sikkert bare prøvde å være morsomme)). Ja, jeg er visst plutselig kjempeflau. *himle* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 nei Jeg skulle ønske jeg hadde noe jeg kunne leke med, jeg... Mannen min har biljardbord. Og hans store hobby nå er pc'en.. Den "gamle" pc'en blir visst mitt "leketøy" nå, så da kan jeg sitte foran den i ledige stunder. Ellers ville jeg hatt tid til en hobby som maling (og talent..). Og når det gjelder den andre typen leketøy... så har jeg altså ingen:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.