Gå til innhold

hvor mye i rehab.penger

Anbefalte innlegg

Gjest cerruti 1881
Skrevet

Hei!

Bare lurer på om det er noen her som får rehabiliteringspenger?

Jeg har tjent veldig lite de 3 siste årene pga studier, så vet noen eksakt hva minste beløpet er?

Er det lang behandlingstid på søknaden?

Gla`for alle svar om emnet!!

Skrevet

Jeg går på attføring noe som er veldig likt med rehab.penger. Jeg får 66% av inntekten min, men jeg mener at det er en minste grense for de som ikke har så mye opptjent. Lurer på om den grensen lå på rundt 6000kr minus skatt. Med så lav inntekt mener jeg at du har rett på bostøtte fra kommunen og så får du penger til barnepass hvis du har barn.

Utredningstiden varierer, men alt fra 3-6mnd tror jeg er normalt. men det tar sin tid så det er bare å smøre seg med tolmodighet.

Lykke til og håper at det går i orden for deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...