Gå til innhold

Gal, eksentrisk eller bare litt spesiell...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var jo han som var innblandet i alt det tullet for et års tid siden, med gjensidige anmeldelser, injurier, inndragning av pc'er, etc.

Har du lest det han skriver om fysisk hudkontakt med spedbarn???

Øynene mine holdt i alle fall på å trille ut da jeg leste det...

http://home.no.net/gladmann/bfsrom.htm

Annonse

Hva er det du reagerer på, da?

Vet ikke hvor jeg skal begynne..:-) Klikket meg inn på forskjellige lenker og sitater, og han virket bare mer og mer "eksentrisk".

Jeg vet ikke helt om _han_ vet så mye om hva som er normalen for fysisk kontakt og hudkontakt med spedbarn er...! Så du bl.a. at han og kona f.eks. benyttet seg av en "opphengsordning" for tåteflaska, slik at ungen var "selvbetjent" og foreldrene ikke behøvde å berøre barnet fysisk når det spiste...?

Jeg tror jeg holder en knapp på amming og hud mot hud kontakt mellom mor og barn, ja...

Vet ikke hvor jeg skal begynne..:-) Klikket meg inn på forskjellige lenker og sitater, og han virket bare mer og mer "eksentrisk".

Jeg vet ikke helt om _han_ vet så mye om hva som er normalen for fysisk kontakt og hudkontakt med spedbarn er...! Så du bl.a. at han og kona f.eks. benyttet seg av en "opphengsordning" for tåteflaska, slik at ungen var "selvbetjent" og foreldrene ikke behøvde å berøre barnet fysisk når det spiste...?

Jeg tror jeg holder en knapp på amming og hud mot hud kontakt mellom mor og barn, ja...

Dette var på 80-tallet, da, med flaskemelk som "normen". Jeg lar jo forresten også minsten min (9 mndr) drikke av flaske på egen hånd av og til, og når jeg ammer eller gir ham flaske holder jeg ham jo rolig.

Litt utenfor A4 er han nok (!), men jeg synes ikke han er så fryktelig snål akkurat i dette spørsmålet (med unntak av den svært saklige tonen i beskrivelsen - jeg regner med at det var en del følelser involvert i selve "utførelsen av eksperimentet"! ;o) )

Gjest '!-o-!'

De som har frekventert norske nyhetsgrupper en del vet at mannen er klin gæern. Han trakkaserer folk og underskrevet med psykologtittelen sin, han har blitt anmeldt og har fått PCen inndratt, han har kynisk brukt psykiatriske pasienter for å fremme egne meninger og manipulert dem til å legge ut sykejournaler OG han hadde en viktig finger med i den såkalte SOL-saken for en del år tilbake.

happy1365380345

Jeg ler og ler dessto mer jeg leser her jeg. Mannen er jo eksentrisk.

Tenk bare å starte med røykeforbud :)

Så bilde med følgende tekst: Slik ble jeg behandlet på Gaustad, og jeg er ikke en gang pasient der.

Og mottoet bør jo fortelle alt: Med tøv kan alt fordrives eller hva det var.

Mulig jeg er gal, men jeg ler godt av det jeg har sett og lest foreløpig.

Har du lest det han skriver om fysisk hudkontakt med spedbarn???

Øynene mine holdt i alle fall på å trille ut da jeg leste det...

http://home.no.net/gladmann/bfsrom.htm

Dette med at hudkontakt ikke er vesentlig for spedbarns utvikling er beviselig feil. Psykolog Karlsen er rabiat behaviorist, en retning som i de fleste psykologer forlot på 50-tallet.

Annonse

Hehe, du må jo innrømme at han har noen gode sitater:

Make love, not children!

I am a success!

It is not success that makes effective genes, but effective genes that make success

Am I an animal? Yes!

I am a great success for the genes which built «my» body.

I am a really great success in the way that copies of some of the genes who made or created me traveled into two beautiful female bodies and produced children.

The police in Oslo are corrupt. (Think about what a certified psychologist is telling you.)

I can’t lie to you. If I am lying the psychiatrists have the power to punish me very hard. It is dangerous to criticize the police. Psychiatrists and police officers are cooperating. If I am lying about the corruptness of the police they have the power to punish me.

I am not afraid of thinking about myself before I started as an organism. I was in a way dead before I started to exist. I was not an «I».

I am better than

God.

Hehe, han her var litt artig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...