Gå til innhold

FU:Tror du på spåkjerringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvsagt er det tull, en selskapslek som alle kan lære, kjøp deg en bok og lær det selv. Gamle og meget enkle triks blir brukt for å skape en enkel illusjon.

Alt er ikke tull, det er tåpelig å kalle klarsynte for tull... jeg ville ikke ha ringt en slik for 25 kr i minutte men jeg ville ikke ha hatt noe i mot å snakke med en face to face . Jeg syntes ikke man skal ta alt for god fisk men noen er det faktisk i de klarsynte:O) Men ikke bruk 25 kr minutte på å ringe for det er mange der ute som utnytter tiden

Annonse

Ulv I Faarikaal

Alt er ikke tull, det er tåpelig å kalle klarsynte for tull... jeg ville ikke ha ringt en slik for 25 kr i minutte men jeg ville ikke ha hatt noe i mot å snakke med en face to face . Jeg syntes ikke man skal ta alt for god fisk men noen er det faktisk i de klarsynte:O) Men ikke bruk 25 kr minutte på å ringe for det er mange der ute som utnytter tiden

Kjøp en bok om det, så kan du spå deg sjøl og spare pengene.

At du bruker masse penger på det er ikke bevis for at det er overanturlige evner med i spillet som konkret kan spå framtida. At de kan gjette, foreta en kvalifisert gjetting basert på statistikk og resonnere ut fra tilbakemeldinger du gir, er ikke overanturlig men en illusjon.

Hvis det er en samtalepartner du trenger så fins det billigere. Røde Kors er visst gratis, + tellerskritt 6 kr pr time dah, bedre enn 1500 pr time.

Annonse

Jeg trodde det var "spåmennene fra Midtøsten" som var populære akkurat nå...

Med vennlig hilsen

Sør, det er enkelte spåfolk som får en til å stusse.

Min mann ble spådd for morroskyld i hjemlandet sitt da han var ung. Da min mann var frerdig der, så tenkte han ikke mer på det, da han nok er like skeptisk til slikt som deg. Han gjorde det for morroskyld sammen med kompiser.

Etter mange år, skjedde det noe denne mannen hadde forutsett. Noe som egentlig er uvanelig der nede (skilsmisse). Etter skilsmissen, husket han på denne spåmannen ;)

Tror du det bare er en tilfeldighet? prøv deg en gang du er i India for eksempel ;)

Sør, det er enkelte spåfolk som får en til å stusse.

Min mann ble spådd for morroskyld i hjemlandet sitt da han var ung. Da min mann var frerdig der, så tenkte han ikke mer på det, da han nok er like skeptisk til slikt som deg. Han gjorde det for morroskyld sammen med kompiser.

Etter mange år, skjedde det noe denne mannen hadde forutsett. Noe som egentlig er uvanelig der nede (skilsmisse). Etter skilsmissen, husket han på denne spåmannen ;)

Tror du det bare er en tilfeldighet? prøv deg en gang du er i India for eksempel ;)

Hei,

En usannsynlighet er ikke noe mirakel.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...