Gå til innhold

For gammel til å forstå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*frisker diskret på lebestiften og retter seg opp i ryggen*

Antakeligvis, er du - som jeg i Cånans øyne - bare enda et gammalt skinn som har mista midjen og fått meieriet ned i bukselinningen. O ryktet sier du har gjort det flere ganger.... Spar på leppestiften. Det er det dem kaller perler for svin (really) *s*

Jeg har lenge mistenkt at hjemmet hans må ha vært overmøblert :o))

Antakeligvis, er du - som jeg i Cånans øyne - bare enda et gammalt skinn som har mista midjen og fått meieriet ned i bukselinningen. O ryktet sier du har gjort det flere ganger.... Spar på leppestiften. Det er det dem kaller perler for svin (really) *s*

Det var lett å snuble, ja... :-)

*flire*

Ta nå ikke livsløgnen fra et menneske, da.

Annonse

Jeg henger ikke i hornet på veggen ennå, nei.. :-D

Men jeg på 42 derimot.....har kun å se frem i mot det å bli sett på som en "kjekk veggpryd" ?

Nei pokker hell - så lenge jeg kan sitte overskrevs på mc'n og vri med høyrehånda, så skal ingen klare å få lagt meg i hornet...! :-)

Men jeg på 42 derimot.....har kun å se frem i mot det å bli sett på som en "kjekk veggpryd" ?

Nei pokker hell - så lenge jeg kan sitte overskrevs på mc'n og vri med høyrehånda, så skal ingen klare å få lagt meg i hornet...! :-)

Men, du liker vel også svampbadene? :-)

DET blir noe helt annet.

Etter en lang og "slitsom" tur på sykkelen, så er intet som et svampbad med utsøkt selskap!

Nettopp! Det er enkelte goder ved det å eldes også. Man må bare passe seg for at det ikke skjer med verdighet og rutete tøfler.. :-)

Nettopp! Det er enkelte goder ved det å eldes også. Man må bare passe seg for at det ikke skjer med verdighet og rutete tøfler.. :-)

Verdighet og rutete tøfler hører hjemme på et gamlehjem.

Men dit skal vel ikke vi? Viktig å planlegge alderdommen på en slik måte at man vet man blir godt ivaretatt - av andre enn familien og det offentlige.

Skal jo ha det gøy uansett hvor gammel man blir!

Et lite krypinn et sted sørpå (aldri under 18 grader ute), og med noen søte varianter av lokale private "sykepleiere" som steller svært godt med oss..:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...