Gjest Ny venn Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Jeg traff en koselig gutt, sist jeg var ute å reiste, men det viser seg at han er 5-6 år yngere enn meg, er dette ille eller? vi er begge voksene mennesker. Jeg er foressten gift, men føler at jeg trenger litt spenning i hverdagen. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 5-6 år forskjell spiller ingen rolle. Men at du er gift og vil ha en mer spennende hverdag.....Ja ja, det får bli ditt problem. 0 Siter
Gjest neineinei Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 mannen min er 5 år yngre enn meg .... vi har det bra vi ... det jeg syns er ille hos deg er at du er gift, at du vil ha litt spenning i hverdagen er for dumt !!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
serendipity Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Eh.... det er flere år mellom samboeren og meg og det er slett ikke noe problem. Om jeg trenger litt spenning i hverdagen så begynner jeg heller med en ny hobby, feks. fallskjermhopping. 0 Siter
Gjest evig ung... Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Ingenting å si på aldersforskjellen (enda det er den "gale" veien:) Men at du er gift, vel..tenkt å gjøre noe med det? 0 Siter
conan Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Det ser ut til vi alle trenger litt spenning i hverdagen, og da er vel ikke aldersforskjellen det største problemet? 0 Siter
Gjest ikke sign Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 "Spenning i hverdagen" må du da finne på annen måte enn å være utro mot mannen din! Er innlegget seriøst?? Elsker du mannen din? Så vil du vel ikke såre ham? Du skal ikke holde ting skjult for ham, og slettes ikke møte en annen!! Hva tenker du på? Skjerp deg, søker du spenning så ha det sammen med mannen din. Ta dere en tur sammen, meld deg på dykkerkurs eller noe.. 0 Siter
Goliath Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Så du er redd for at en aldersforskjell på 5-6 år mellom to voksne mennesker er ille, men du synes samtidig utroskap fra din side er greit...? Kanskje på tide at du tar opp spørsmålet ditt til ny vurdering - eller hele ekteskapet? 0 Siter
fresja Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Minner om tulleinnlegg. Sikkert fra en fast doler som med vilje lager noen ordfeil. 0 Siter
Zirine Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Sist jeg var ute å reiste så traff jeg en hund. Er det ille? 0 Siter
MsSophie Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 ....hvis det er spenning du trenger så er det bare å stikke to strikkepinner inn i en stikkontakt! Jeg antar du vil få så det holder for en stund! 0 Siter
Sør Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 ....hvis det er spenning du trenger så er det bare å stikke to strikkepinner inn i en stikkontakt! Jeg antar du vil få så det holder for en stund! Har du forelsket deg i elektrikeren igjen, MsSophie? Med vennlig hilsen 0 Siter
MsSophie Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Har du forelsket deg i elektrikeren igjen, MsSophie? Med vennlig hilsen Nhæ.....elektriker? Nå tror jeg du tar litt feil av meg og en annen, elektriker er vel omtrent det eneste jeg ikke har vært forelsket i ;-) 0 Siter
favn Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Dette var komisk å lese. Du er engstelig for en aldersforskjell på 5-6 år, men synes utroskap / nesten utroskap er greit? 0 Siter
favn Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Sist jeg var ute å reiste så traff jeg en hund. Er det ille? Hehe... 0 Siter
petter smart Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Sist jeg var ute å reiste så traff jeg en hund. Er det ille? Bare dersom det var en hanhund og den var minst 5 år yngre enn deg (i hundeår selvsagt). 0 Siter
petter smart Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 To voksne mennesker med bare 5-6 år mellom er et stort problem. Ja og så forresten er du gift :-) Trenger ikke din mann spenning i hverdagen? Bør ikke han også få knulle på unge spretne jenter? Eller er du så dobbeltmoralistisk som du virker? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.