Gå til innhold

Forelsket i yngere mann

Anbefalte innlegg

Gjest Ny venn
Skrevet

Jeg traff en koselig gutt, sist jeg var ute å reiste, men det viser seg at han er 5-6 år yngere enn meg, er dette ille eller? vi er begge voksene mennesker. Jeg er foressten gift, men føler at jeg trenger litt spenning i hverdagen.

Gjest Rusle
Skrevet

5-6 år forskjell spiller ingen rolle. Men at du er gift og vil ha en mer spennende hverdag.....Ja ja, det får bli ditt problem.

Gjest neineinei
Skrevet

mannen min er 5 år yngre enn meg .... vi har det bra vi ... det jeg syns er ille hos deg er at du er gift, at du vil ha litt spenning i hverdagen er for dumt !!!!!!!!!!!!!!

serendipity
Skrevet

Eh.... det er flere år mellom samboeren og meg og det er slett ikke noe problem. Om jeg trenger litt spenning i hverdagen så begynner jeg heller med en ny hobby, feks. fallskjermhopping.

Gjest evig ung...
Skrevet

Ingenting å si på aldersforskjellen (enda det er den "gale" veien:) Men at du er gift, vel..tenkt å gjøre noe med det?

Skrevet

Det ser ut til vi alle trenger litt spenning i hverdagen, og da er vel ikke aldersforskjellen det største problemet?

Gjest ikke sign
Skrevet

"Spenning i hverdagen" må du da finne på annen måte enn å være utro mot mannen din! Er innlegget seriøst?? Elsker du mannen din? Så vil du vel ikke såre ham? Du skal ikke holde ting skjult for ham, og slettes ikke møte en annen!! Hva tenker du på? Skjerp deg, søker du spenning så ha det sammen med mannen din. Ta dere en tur sammen, meld deg på dykkerkurs eller noe..

Skrevet

Så du er redd for at en aldersforskjell på 5-6 år mellom to voksne mennesker er ille, men du synes samtidig utroskap fra din side er greit...?

Kanskje på tide at du tar opp spørsmålet ditt til ny vurdering - eller hele ekteskapet?

Skrevet

Minner om tulleinnlegg. Sikkert fra en fast doler som med vilje lager noen ordfeil.

Skrevet

Sist jeg var ute å reiste så traff jeg en hund. Er det ille?

Skrevet

....hvis det er spenning du trenger så er det bare å stikke to strikkepinner inn i en stikkontakt!

Jeg antar du vil få så det holder for en stund!

Skrevet

....hvis det er spenning du trenger så er det bare å stikke to strikkepinner inn i en stikkontakt!

Jeg antar du vil få så det holder for en stund!

Har du forelsket deg i elektrikeren igjen, MsSophie?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Har du forelsket deg i elektrikeren igjen, MsSophie?

Med vennlig hilsen

Nhæ.....elektriker?

Nå tror jeg du tar litt feil av meg og en annen, elektriker er vel omtrent det eneste jeg ikke har vært forelsket i ;-)

Skrevet

Dette var komisk å lese. Du er engstelig for en aldersforskjell på 5-6 år, men synes utroskap / nesten utroskap er greit?

Skrevet

Hehe...

petter smart
Skrevet

Bare dersom det var en hanhund og den var minst 5 år yngre enn deg (i hundeår selvsagt).

petter smart
Skrevet

To voksne mennesker med bare 5-6 år mellom er et stort problem. Ja og så forresten er du gift :-)

Trenger ikke din mann spenning i hverdagen? Bør ikke han også få knulle på unge spretne jenter? Eller er du så dobbeltmoralistisk som du virker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...