Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 En eller to pakninger med hjemmefarge for hår som rekker ca. 15 cm. nedenfor skuldrene? Merke å anbefale? Tips for å få det jevnt farget? 0 Siter
Gjest gjest2 Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Jeg ville brukt 2 pakker. Vet ikke så mye om merkene, de er vel egentlig ikke så merkbart forskjellige. Husk å grei gjennom med en grov kam slik at alt blir fordelt, og når virketiden er over skyller du med litt vann og skummer det, før du skyller ut alt. 0 Siter
soleil Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Hvis du har tykt hår blir antagelig en pakke lite, har du tynt kan det gå med en pakke. Får du hjelp til å farge det så er det enklere enn å gjøre det selv. Del opp håret med en kam, fokuser på å få fargen på i hodebunnen og på det øverste lokket med hår. På parfymerier får du også kjøpt en kost til å påføre fargen med. Bruk hansker. Fjern farge som havner på huden med en gang, ellers kan du risikere flekker som blir sittende en stund. Å kamme igjennom med en grov kam er ikke dumt. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Jeg har alltid klart meg med en. Men har ikke SÅ tykt hår. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.