Gjest nå er jeg anonym ja Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Når barna er sendt i barnehagen har jeg og naboen deilig jentesex. Dette vet selvsagt ikke mennene våre, men det ville sikkert pirret dem. Er dette også galt, sexlivet sprites jo opp for alle parter. 0 Siter
petter smart Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Hvordan spriter dette opp sexlivet for deres menn? Er det greit om de hadde sex med andre? Evt guttesex med hverandre? Betyr ikke trofsthet noe som helst? Kunne dere ikke fortalt om dette før dere satte i gang? 0 Siter
conan Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Neida, siden barna er i barnehager er det helt greit, selvsagt! 0 Siter
Gjest Yenna Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Får da være måte på godt naboforhold!!!!! 0 Siter
favn Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Enig med conan, så lenge barna er i barnehagen er det bare å kjøre på! 0 Siter
Goliath Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Hvordan spriter dette opp sexlivet for deres menn? Er det greit om de hadde sex med andre? Evt guttesex med hverandre? Betyr ikke trofsthet noe som helst? Kunne dere ikke fortalt om dette før dere satte i gang? Jeg lurer også på hvordan dette spriter opp sekslivet til mennene - når de ikke en gang vet at det foregår....langt mindre får delta. 0 Siter
carma Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Så lenge det er ei jente du har sex med er det selvfølgelig helt greit! 0 Siter
nolte Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Også en måte å utrykke sine fantasier om nabokona på. 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Feil forum, du... Og er innlegget seriøst? Tror ikke det.. Bare en fantasi. Ellers: utroskap er helt uakseptabelt!! 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Jeg reflekterte litt på dette for så å forsøke å sette meg inn i samme situasjon. Det vil si at jeg skulle drive å ha meg med han 70 år gamle iraneren mens frua var på jobb, en tanke som fungerer svært godt som brekkmiddell. Da må jeg si at dette er perverst, ufyselig for ikke å snakke om umoralsk overfor mennene deres. Selvsagt er det også en svært dårlig fantasi i tillegg. Kjøp deg en dildo du. 0 Siter
fresja Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Nå er jo dette selvsagt et tulleinnlegg. Men var det reelt, så vet jeg at mange synes det er verre med homosex enn heterosex. 0 Siter
molli Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Utroskap er da utroskap uansett hvem man gjør det med. 0 Siter
Bassisten Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Nå er jo dette selvsagt et tulleinnlegg. Men var det reelt, så vet jeg at mange synes det er verre med homosex enn heterosex. Verkeleg? Eg tenkte meg sjølv i den situasjonen og forestilte meg at sambo hadde seg enten med mannleg nabo medan eg var på jobb, og deretter kvinneleg nabo. - Eg synst heterovarianten verka verst. 0 Siter
petter smart Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Verkeleg? Eg tenkte meg sjølv i den situasjonen og forestilte meg at sambo hadde seg enten med mannleg nabo medan eg var på jobb, og deretter kvinneleg nabo. - Eg synst heterovarianten verka verst. Se for deg deg selv med en mannlig nabo, så med en kvinnelig. Synes du heterovarianten var verst får du ha lykke til videre i GGG. 0 Siter
Bassisten Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Se for deg deg selv med en mannlig nabo, så med en kvinnelig. Synes du heterovarianten var verst får du ha lykke til videre i GGG. GGG? Gyldendals Gode Guttebøker? Grønne, Glitrende Gjuletrær? Skjønar ikkje kva du meiner. 0 Siter
petter smart Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 GGG? Gyldendals Gode Guttebøker? Grønne, Glitrende Gjuletrær? Skjønar ikkje kva du meiner. Great Garlic Girls. Sammen med de andre homsene, mener jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.