Gå til innhold

er dette galt også?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan spriter dette opp sexlivet for deres menn?

Er det greit om de hadde sex med andre? Evt guttesex med hverandre?

Betyr ikke trofsthet noe som helst? Kunne dere ikke fortalt om dette før dere satte i gang?

Jeg lurer også på hvordan dette spriter opp sekslivet til mennene - når de ikke en gang vet at det foregår....langt mindre får delta.

Annonse

Pappa Bjørn

Jeg reflekterte litt på dette for så å forsøke å sette meg inn i samme situasjon. Det vil si at jeg skulle drive å ha meg med han 70 år gamle iraneren mens frua var på jobb, en tanke som fungerer svært godt som brekkmiddell.

Da må jeg si at dette er perverst, ufyselig for ikke å snakke om umoralsk overfor mennene deres. Selvsagt er det også en svært dårlig fantasi i tillegg. Kjøp deg en dildo du.

Annonse

Nå er jo dette selvsagt et tulleinnlegg. Men var det reelt, så vet jeg at mange synes det er verre med homosex enn heterosex.

Verkeleg? Eg tenkte meg sjølv i den situasjonen og forestilte meg at sambo hadde seg enten med mannleg nabo medan eg var på jobb, og deretter kvinneleg nabo. - Eg synst heterovarianten verka verst.

petter smart

Verkeleg? Eg tenkte meg sjølv i den situasjonen og forestilte meg at sambo hadde seg enten med mannleg nabo medan eg var på jobb, og deretter kvinneleg nabo. - Eg synst heterovarianten verka verst.

Se for deg deg selv med en mannlig nabo, så med en kvinnelig. Synes du heterovarianten var verst får du ha lykke til videre i GGG.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...