Gå til innhold

Tattiser! Noen spørsmål....

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

1) Bra sted i Oslo du anbefaller?

2) Ca pris på en tattis som er 5 x 2 cm i svart?

3) Hvor lang tid tar det før den gror? kan jeg sole meg som normalt og bade i sommer hvis jeg tar nå?

4) Er det jævli vondt? Hvordan følelse er det egentlig? Svir? Stikker? ER det kjempekjempevondt? : )

Hilsen pyse som vil ha før sommern! ; )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104776-tattiser-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Gjør ikke så vondt. Men vær HELT sikker på at du vil ha! Er jo noen du kan ha i noen år og så forsvinner de... Og jobben må bli gjort bra. Min er ikke så fin. Husk å smøre den etterpå så den ikke tørker.

Ok, du svarte på ett av fire spørsmål da men... : ) Så du var ikke så mye til hjelp men! : ) Det jeg lurte mest på er om jeg kan ta det nå og sole meg og bade i somemr som normalt?

jeg ER sikker, har tenkt på dette i fem år, og nå vet jeg endelig hva jeg skal ha... : )

Gjest sol-stråleren

Ok, du svarte på ett av fire spørsmål da men... : ) Så du var ikke så mye til hjelp men! : ) Det jeg lurte mest på er om jeg kan ta det nå og sole meg og bade i somemr som normalt?

jeg ER sikker, har tenkt på dette i fem år, og nå vet jeg endelig hva jeg skal ha... : )

Hei

Jeg har tattovert meg to ganger og begge ganger fått beskjed om at såret bruker ca 3-4 uker på å gro.

Pass på at du IKKE klør eller peller av skorpe underveis, da kan tattoveringen bli stygg i fargen!

Når det gjelder sol så skal man egentlig være forsiktig med å sole tattoveringene resten av livet.. Men, jeg bruker bare å smøre meg med høy faktor på tattoveringene og unngå at jeg blir solbrent..

Det har fungert så langt.. (6 år.... )...

Lykke til!

:-)

laguna1365380434

Jeg har tatovert meg i gamlebyen, men om jeg anbefaler stedet er jeg ikke sikker på.. Noen sier bra ting om stedet, andre ikke..

Har hørt at "Odins merke" er en bra plass(om den fortsatt eksisterer..)

Mine tattiser har grodd etter en 2-3 uker, men du må huske å smøre dem. Pass på at skorpen ikke henger fast på plaggdeler.. Sokker og bukselinninger er ting som kan ta med seg en halv tatovering..

Jeg har tatt mine på sommeren, og jeg har solt meg så å si med engang etterpå, uten at det ser ut til å ha gjort noen skade..

For bading, har jeg tapet på litt gladpack, ikke så lekkert kanskje, men funksjonelt..

Jeg har betalt mellom 800 og 2000 for mine, og de er ganske store. dog er det noen år siden så prisen har sikkert økt. Men du får sikkert en slik som du beskriver for under tusenlappen..

Jeg synes ikke mine var særlig smertefulle, men det gjør mindre vondt å tatovere på en kjøttfull del.. rett over bein er vondt.. På armen finnes ikke vondt, men utover på foten var litt kjipt..

Svarte tatoveringer har forøvrig en litt lei tendens til å bli grønnaktige når de blir eldre, så du må regne med ekstra utgifter til fargefylling nå og da..

Lykke til med ny tattis..! :o)

Annonse

"1) Bra sted i Oslo du anbefaller?"

Enig med Prozak (selv om denne David er den eneste som har tatovert meg). Han virket veldig flink.

"2) Ca pris på en tattis som er 5 x 2 cm i svart?"

Det tror jeg er umulig å si. Kommer helt ann på tatoveringen. Hvor lang tid det tar, hvor mange små detaljer den har, osv.

"3) Hvor lang tid tar det før den gror? kan jeg sole meg som normalt og bade i sommer hvis jeg tar nå?"

Mener å huske at det er rundt 2 uker du må vente før du soler deg, men husker ikke helt. Du får beskjed om dette når du tar tatoveringen.

"4) Er det jævli vondt? Hvordan følelse er det egentlig? Svir? Stikker? ER det kjempekjempevondt? : )"

Det er ikke vondt. Det er deilig! En fin liten smerte! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...