Gjest Ny venn Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Hvem er værst når det gjleder å være utro mannen eller kvinnen? 0 Siter
serendipity Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Det har da null betydning. Det ene er vel ikke værre enn det andre. 0 Siter
conan Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Bare barna er i barnehagen så spiller det vel ikke så stor rolle, egentlig. 0 Siter
nolte Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Etter å ha vært på byen i Oslo lørdag kveld, med alle de Grete Waitz-deltagerne, så må det definitivt være kvinnen. 0 Siter
nolte Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Bare barna er i barnehagen så spiller det vel ikke så stor rolle, egentlig. Hvordan kan jeg forklare for kolleger at jeg gapskratter så tårene triller, til tross for at jeg sitter her alene? 0 Siter
serendipity Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Hvordan kan jeg forklare for kolleger at jeg gapskratter så tårene triller, til tross for at jeg sitter her alene? Og så sender du evt. forklaring til meg slik at jeg kan bruke den også. :-) 0 Siter
Bassisten Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Hvordan kan jeg forklare for kolleger at jeg gapskratter så tårene triller, til tross for at jeg sitter her alene? I og med at du sit der aleina, så er det vel "innbilte kolleger" du eventuelt må forklare deg for - og dei er visstnok meir tolerante enn vanlege, har eg høyrd! :-) 0 Siter
conan Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Hvordan kan jeg forklare for kolleger at jeg gapskratter så tårene triller, til tross for at jeg sitter her alene? Si at du er "reserve-conan".. :-D 0 Siter
Goliath Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Bare barna er i barnehagen så spiller det vel ikke så stor rolle, egentlig. he-he-he-he.....!! 0 Siter
nolte Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Si at du er "reserve-conan".. :-D Pass deg du, så jeg ikke registrerer det nicket...;-) 0 Siter
conan Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Pass deg du, så jeg ikke registrerer det nicket...;-) Hehe, det kan jo være godt for meg å ha noen å skylde på.. :-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Etter å ha vært på byen i Oslo lørdag kveld, med alle de Grete Waitz-deltagerne, så må det definitivt være kvinnen. "Etter å ha vært på byen i Oslo lørdag kveld, med alle de Grete Waitz-deltagerne, så må det definitivt være kvinnen. " Etter å ha vært på byen hvilken som helst annen lørdag så må det definitivt være mannen.. ;-) 0 Siter
Anki Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Begge selvfølgelig! Er ikke noe mer "godkjent" at den ene er utro enn at den andre er det, syns jeg 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Etter å ha vært på byen i Oslo lørdag kveld, med alle de Grete Waitz-deltagerne, så må det definitivt være kvinnen. Hva om alle disse kvinnene var utro med gifte menn? 0 Siter
nolte Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Hva om alle disse kvinnene var utro med gifte menn? De mennene som er på by'n i Oslo GW-helgen, er for en stor del single, og er der kun for å få seg en runde med en lettvint, kåt, gift eller samboende kvinne som er langt, langt hjemmefra. Det å få seg litt fremmed p*kk, bortgjemt i storbyen, er proritet nr 1 med turen. Prioritet nr 2 er drikking, mens selve løpingen kommer langt ned på prioritetslista. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 De mennene som er på by'n i Oslo GW-helgen, er for en stor del single, og er der kun for å få seg en runde med en lettvint, kåt, gift eller samboende kvinne som er langt, langt hjemmefra. Det å få seg litt fremmed p*kk, bortgjemt i storbyen, er proritet nr 1 med turen. Prioritet nr 2 er drikking, mens selve løpingen kommer langt ned på prioritetslista. Og dette gjør statistisk sett opp for alle utro menn resten av året? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.