Vincent Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Har du glemt at vi som røyker alltid, og uten unntak, er hensynsløse psykopater som blåser røyken mest mulig i trynet på ikke-røykerne? *ironi* Jeg har ingen som helst sosial omgang med ikke-røykere. 0 Siter
Vincent Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 En nybakt mor sitter med barnet sitt på fanget, men blåser røyken bort fra barnet. Tror du likevel ikke at barnet får røyken i seg? Fordi det ser ut som om røyken siver bort, legger den seg som et grått teppe og forurenser alt og alle rundt seg. Fysj a meg!! Jeg er ikke mor. Jeg har ikke barn på fanget. Problemstillingen din er irrelevant. 0 Siter
Vincent Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Hørt om passiv røyking? Hvem sier at jeg utsetter deg for passiv røyking? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Skrevet 13. mai 2003 Jeg har ingen som helst sosial omgang med ikke-røykere. men slikt nekter folk som petter smart å tro på... derfor mitt ironiske innlegg :-) 0 Siter
Gjest Innlegg-anmeldelse Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Hvem sier at jeg utsetter deg for passiv røyking? Dustete kverulering, terningkast 1. 0 Siter
Gjest Innlegg-anmeldelse Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Jeg er ikke mor. Jeg har ikke barn på fanget. Problemstillingen din er irrelevant. Dustete kverulering. Terningkast 1. 0 Siter
Gjest Innlegg-anmeldelse Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Jeg har ingen som helst sosial omgang med ikke-røykere. Litt teit å ha en røykedebatt som bare omhandler deg. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Skrevet 13. mai 2003 Litt teit å ha en røykedebatt som bare omhandler deg. Og dette innlegget ga jo ytterligere dybde til debatten, da...... *not* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Jeg iler ut etter mere røyk. Jeg eier jo en viss ansvarsfølelse!..;o) 0 Siter
Vincent Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Litt teit å ha en røykedebatt som bare omhandler deg. Når ble dette en røykedebatt? Dette er slett ingen debatt for og i mot tobakksrøyking. Iallefall har ikke jeg deltatt i den. Jeg har utelukkende presisert at jeg ikke har sosial omgang med ikke-røykere. Hvilket er mitt valg. Jeg har ikke behov for å utvide min bekjentskapskrets. Jeg finner røykere både mer sosiale og enklere mennesker å omgås enn fanatikere. -- http://www.geocities.com/vincent_disclaimer 0 Siter
Gjest Barbella Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Når ble dette en røykedebatt? Dette er slett ingen debatt for og i mot tobakksrøyking. Iallefall har ikke jeg deltatt i den. Jeg har utelukkende presisert at jeg ikke har sosial omgang med ikke-røykere. Hvilket er mitt valg. Jeg har ikke behov for å utvide min bekjentskapskrets. Jeg finner røykere både mer sosiale og enklere mennesker å omgås enn fanatikere. -- http://www.geocities.com/vincent_disclaimer Du høres temmelig fanatisk anti-ikke-røykere ut. 0 Siter
Vincent Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Du høres temmelig fanatisk anti-ikke-røykere ut. Plager det deg? 0 Siter
Vincent Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Dustete kverulering. Terningkast 1. Ha deg vekk, ditt spøkelse. Hiv en brødrister i badekaret, lek på motorveien, putt ti stikkepinner i stikkontakta, kverk katta, selg kropen din, bli junkie eller hva du enn måtte finne på. Det er mer nyttig, enn at du henger rundt her. 0 Siter
Vincent Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Dustete kverulering, terningkast 1. Ha deg vekk, ditt spøkelse. Hiv en brødrister i badekaret, lek på motorveien, putt ti stikkepinner i stikkontakta, kverk katta, selg kropen din, bli junkie eller hva du enn måtte finne på. Det er mer nyttig, enn at du henger rundt her. 0 Siter
Gjest Innlegg-anmelderen Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Ha deg vekk, ditt spøkelse. Hiv en brødrister i badekaret, lek på motorveien, putt ti stikkepinner i stikkontakta, kverk katta, selg kropen din, bli junkie eller hva du enn måtte finne på. Det er mer nyttig, enn at du henger rundt her. Takk det samme. 0 Siter
Gjest Innlegg-anmelderen Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Ha deg vekk, ditt spøkelse. Hiv en brødrister i badekaret, lek på motorveien, putt ti stikkepinner i stikkontakta, kverk katta, selg kropen din, bli junkie eller hva du enn måtte finne på. Det er mer nyttig, enn at du henger rundt her. Takk det samme, selvhøytidlige, pompøse totte-surogat-suger. 0 Siter
Gjest Innlegg-anmelderen Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Og dette innlegget ga jo ytterligere dybde til debatten, da...... *not* Akkurat med dette innlegget så satte jeg ting litt i perspektiv. (Men nivået var ødelagt på forhånd.) 0 Siter
Vincent Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Takk det samme, selvhøytidlige, pompøse totte-surogat-suger. såså... rolig nå. det er ingen grunn til å bli personlig - særlig ikke når du skjønner når ting er ironisk ment. 0 Siter
Vincent Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Takk det samme. Jeg skal gi deg et godt tips - siden du henger etter meg som en klegg - og har gjort det i lang tid: Hopp over mine innlegg. 0 Siter
Gjest Innleggs-anmelderen Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Jeg skal gi deg et godt tips - siden du henger etter meg som en klegg - og har gjort det i lang tid: Hopp over mine innlegg. Paranoid nå? Det er nå bare i denne tråden da. (Men hvis det er slik at du aldri sier noe fornuftig, så takker jeg for advarsel. Da slipper jeg.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.