Gå til innhold

Røyking - utgifter i helsevesenet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Vincent

11

• SoriaMoria

10

• petter smart

4

• Bassisten

3

Mest aktive i denne tråden

En nybakt mor sitter med barnet sitt på fanget, men blåser røyken bort fra barnet.

Tror du likevel ikke at barnet får røyken i seg? Fordi det ser ut som om røyken siver bort, legger den seg som et grått teppe og forurenser alt og alle rundt seg.

Fysj a meg!!

Jeg er ikke mor.

Jeg har ikke barn på fanget.

Problemstillingen din er irrelevant.

Annonse

Litt teit å ha en røykedebatt som bare omhandler deg.

Når ble dette en røykedebatt?

Dette er slett ingen debatt for og i mot tobakksrøyking. Iallefall har ikke jeg deltatt i den.

Jeg har utelukkende presisert at jeg ikke har sosial omgang med ikke-røykere. Hvilket er mitt valg.

Jeg har ikke behov for å utvide min bekjentskapskrets.

Jeg finner røykere både mer sosiale og enklere mennesker å omgås enn fanatikere.

--

http://www.geocities.com/vincent_disclaimer

Gjest Barbella

Når ble dette en røykedebatt?

Dette er slett ingen debatt for og i mot tobakksrøyking. Iallefall har ikke jeg deltatt i den.

Jeg har utelukkende presisert at jeg ikke har sosial omgang med ikke-røykere. Hvilket er mitt valg.

Jeg har ikke behov for å utvide min bekjentskapskrets.

Jeg finner røykere både mer sosiale og enklere mennesker å omgås enn fanatikere.

--

http://www.geocities.com/vincent_disclaimer

Du høres temmelig fanatisk anti-ikke-røykere ut.

Dustete kverulering. Terningkast 1.

Ha deg vekk, ditt spøkelse.

Hiv en brødrister i badekaret, lek på motorveien, putt ti stikkepinner i stikkontakta, kverk katta, selg kropen din, bli junkie eller hva du enn måtte finne på.

Det er mer nyttig, enn at du henger rundt her.

Annonse

Dustete kverulering, terningkast 1.

Hiv en brødrister i badekaret, lek på motorveien, putt ti stikkepinner i stikkontakta, kverk katta, selg kropen din, bli junkie eller hva du enn måtte finne på.

Gjest Innlegg-anmelderen

Takk det samme.

Gjest Innlegg-anmelderen

Takk det samme, selvhøytidlige, pompøse totte-surogat-suger.

Gjest Innleggs-anmelderen

Jeg skal gi deg et godt tips - siden du henger etter meg som en klegg - og har gjort det i lang tid:

Hopp over mine innlegg.

Paranoid nå? Det er nå bare i denne tråden da.

(Men hvis det er slik at du aldri sier noe fornuftig, så takker jeg for advarsel. Da slipper jeg.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...