Gå til innhold

Hva jobber du med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helsesekretær, trives med kollegaene, mye stress og blir pålagt mye ansvar. Dårlig lønn 235.000 kr i året, går opp til 239.000 fra 1. juli. Ønsker meg i grunnen en litt bedre betalt jobb, men men...

Prøv å få deg jobb hos en advokat som driver med trygde- og erstatningssaker hvis du er flink til å¨skrive journaler. Du tjener mye bedre.

Skrevet

Jobber i hjemmetjenesten. Tar meg av de eldre i samfunnet! Vasker, skifter senger, bader, skifter bleier, mater, lager mat, handler, flger de til lege og sykehus, leser aviser og prater!! Jeg har ALLTID god samvittighet n`r jeg legger meg p`kvelden og det er p`en m`te en berikende jobb.

MEN jeg er kjempesliten òg det er et tidspress uten like!! Har ikke til til lunch! Tja utbet 11.500,- i mnd!! elendig betalt!!!

Skrevet

Sekretær i kommunal etat.

Hadde tålt en god del mer i lønn, ja...

Skrevet

Kommet langt med psykologien?

Går selv grunnfag i Trondheim.

Har 2 1/2 år igjen, så jeg er ferdig med 4 år. Begynner å se lyset i enden av tunnelen nå. :-)

tigertrollet
Skrevet

deltids økonom/på rehabilitering.

lønna er grei den -hvis jeg hadde jobbet fullt vel og merke.

:)

Skrevet

Barnevernpedagog og forteller. Jobber forebyggende, natur, dyr, barn, kultur.

Trivsel er god, lønn er dårlig.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg er administrasjonssekretær i en stor organisasjon. Lønna er helt grei med tanke på at jeg ikke har noen høyere utdanning.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Jobber i hjemmetjenesten. Tar meg av de eldre i samfunnet! Vasker, skifter senger, bader, skifter bleier, mater, lager mat, handler, flger de til lege og sykehus, leser aviser og prater!! Jeg har ALLTID god samvittighet n`r jeg legger meg p`kvelden og det er p`en m`te en berikende jobb.

MEN jeg er kjempesliten òg det er et tidspress uten like!! Har ikke til til lunch! Tja utbet 11.500,- i mnd!! elendig betalt!!!

Har samme jobb som deg. Blir sliten etter endt vakt, ja. Jeg jobber helger og kvelder. Og lønnen er ikke den beste, da jeg er assistent.

Gjest Huææ-ho
Skrevet

Førstekonsulent i staten. Akkurat hva jeg jobber med da vet jeg ikke helt. Lønn 23 700/brutto mnd.

Skrevet

Yrke: Saksbehandler

Arbeidsgiver: Kirken

Trivsel: Svært bra

Lønn: Kunne med fordel vært bedre

Du får lønnsforhøyelse i himmelen! ;-)

Med vennlig hilsen

Gjest annette
Skrevet

Jobber i butikk med klær.Er sykemeldt for tiden.Er fornøyd med lønna.Får bra prosenter på tøyet også.

Skrevet

Du får lønnsforhøyelse i himmelen! ;-)

Med vennlig hilsen

Tja, man får da håpe på det *s*

...men det hadde kanskje vært en fordel å bli troende først...?

Skrevet

Jobber som ekstrahjelp (håper på deltidsjobb etter hvert på samme sted) i en butikk, og jeg stortrives. Lønna er helt grei. Kunne selvfølgelig tenkt meg å jobbe mer enn jeg gjør nå da :)

Skrevet

Tja, man får da håpe på det *s*

...men det hadde kanskje vært en fordel å bli troende først...?

Hei,

Jeg tror faktisk ikke at de troende får mer lønn etterbetalt enn det vi får! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Programleder.

Veldig fornøyd med lønna, men holder snart ikke ut kollegene lenger.

Hvor er du programleder?

Skrevet

Jeg har en lederstilling, tør ikke å spesifisere noe mer. Lønna er OK, ca. 340.000.

Jeg trives. Og jobber i perioder veldig mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...