mAd Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Inspirert av Pricillas innlegg lenger ned her. Jeg skulle nemlig og ha tatovert meg, bare i Trondheim (som dere kanskje skjønte av overskrifta). Tingen er at jeg har èn tatovering fra før som er totalt ødelagt takket være en tatovør (?) som visstnok skulle være 'profesjonell', men som knapt visste hva'n dreiv med. Dette var på Tattoo World, Kristiansand sånn i tilfelle noen lurer. Hold dere langt unna! Jo, så nå tar jeg ikke noen sjanser før jeg har hørt andres erfaringer med div. tatoveringsstudioer. Så, er det noen av dere som har blitt tatovert i trondheim? Evt kjenner noen som kjenner noen.. osv? Noen steder å anbefale? 0 Siter
Nemi Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Jup. Erics Tattoo på løytenhaven (Veldig flink,men kan virke litt grinete..) og Tattoo World i Olav Trygvasonsgt.50 Gudd løkk :-) 0 Siter
dharma Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Jeg var på tattooworld. Den ble litt større enn jeg hadde tenkt meg, men ellers er jeg fornøyd. Eric virker som Nemi sier grinete. 0 Siter
mAd Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Skrevet 13. mai 2003 Jup. Erics Tattoo på løytenhaven (Veldig flink,men kan virke litt grinete..) og Tattoo World i Olav Trygvasonsgt.50 Gudd løkk :-) Tusen takk 0 Siter
Prozak Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Jup. Erics Tattoo på løytenhaven (Veldig flink,men kan virke litt grinete..) og Tattoo World i Olav Trygvasonsgt.50 Gudd løkk :-) "Tattoo-Eric" er nok rimelig "speisa", men det er nok få som er flinkere enn han. "................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.