Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Inspirert av Pricillas innlegg lenger ned her.

Jeg skulle nemlig og ha tatovert meg, bare i Trondheim (som dere kanskje skjønte av overskrifta). Tingen er at jeg har èn tatovering fra før som er totalt ødelagt takket være en tatovør (?) som visstnok skulle være 'profesjonell', men som knapt visste hva'n dreiv med. Dette var på Tattoo World, Kristiansand sånn i tilfelle noen lurer. Hold dere langt unna!

Jo, så nå tar jeg ikke noen sjanser før jeg har hørt andres erfaringer med div. tatoveringsstudioer.

Så, er det noen av dere som har blitt tatovert i trondheim? Evt kjenner noen som kjenner noen.. osv? Noen steder å anbefale?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104820-tatovering-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...