letigre Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Er det godt å ha raspet jarlsberg eller norvegia på pasta? 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Mange syns det ja. Men er det det eneste liksom? Pasta og ost... Hørtes ut som en middag som er like kjedelig som de jeg spiser om dagen. Nettopp ferdig med å spise en porsjon poteter. 0 Siter
birdie Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Hva mener du - hva som er best? Norvegia er det jo ikke så mye smak i, til pasta foretrekker jeg Jarlsberg av de to. Men begge går an å bruke til formålet, ja. 0 Siter
birdie Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Mange syns det ja. Men er det det eneste liksom? Pasta og ost... Hørtes ut som en middag som er like kjedelig som de jeg spiser om dagen. Nettopp ferdig med å spise en porsjon poteter. Hehe - vi skal ha kompe i dag (raspeball, potetball, kumle osv), med poteter til på vestlandsvis. Det er riktignok en liten klump saltkjøtt inni kompene da, jeg får dele den opp i små biter og nyyyyyyyte den. ;o) 0 Siter
letigre Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Skrevet 13. mai 2003 Mange syns det ja. Men er det det eneste liksom? Pasta og ost... Hørtes ut som en middag som er like kjedelig som de jeg spiser om dagen. Nettopp ferdig med å spise en porsjon poteter. Nei, har ikke sagt noe om at det er det eneste. 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Nei, har ikke sagt noe om at det er det eneste. Ok. Men det er godt. Også kan du jo variere. Pasta med ost en dag, pasta med ketchup neste dag, bar pasta tredje dagen, og så på'n igjen med pasta med ost. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Det kan være godt - men hjemmelaget ostesaus er bedre da *s* 0 Siter
letigre Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Skrevet 13. mai 2003 Ok. Men det er godt. Også kan du jo variere. Pasta med ost en dag, pasta med ketchup neste dag, bar pasta tredje dagen, og så på'n igjen med pasta med ost. Næh. Dolmio er godt. 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Hehe - vi skal ha kompe i dag (raspeball, potetball, kumle osv), med poteter til på vestlandsvis. Det er riktignok en liten klump saltkjøtt inni kompene da, jeg får dele den opp i små biter og nyyyyyyyte den. ;o) Oj... noe av det beste jeg vet!Du frister.. vi har forresten ikke kjøtt i komlene, men til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.