Gå til innhold

Dyyyyyp utringing, ingen bh og svære pupper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns liksom det derre innovertisspratet har litt preg av å skryte på seg noe... *ler* - jeg mener - man er single er man ikke? Man håper at damene blir litt triste om man får innovertiss? *fnis* - men tenkom de ikke gjør det? *grøsse* Tenkt på det?

Jeg vet da i hvert fall om noen som ville blitt triste om jeg hadde fått innovertiss :)

Syns ikke du var kort jeg... eller - jeg er for dum til å skjønne sånt *s* Neida, jeg surra ufortrødent videre jeg vet du :o))

Spise-ute-tid er mest for oss tenkte jeg. Vi kunne riktignok trenge ei ordentlig ku her på hagegresset, men det er en annen sak... vi duger ikke til sånt akkurat.

Jeg tenkte på Prinsessen med grøten og fruktpurèen, små damer og menn... the lot. Men akkurat nå regner det jo og jeg har vært på Alladin *s*

Hvordan i all verden skulle du kunne skjønne det??? Jeg stønna ikke! Dessuten - jeg var ferdig og nesten på tur ut ;)

"Jeg tenkte på Prinsessen med grøten og fruktpurèen, små damer og menn... the lot"

Jaaa. La oss snuse i været og la impulsiviteten råde :)

Gjest ikke signatur

Hvor mange synes at pupper som henger nærmest ned til navlen er fine i fri dressur?

Enig i at man ikke bør kle seg så mage f.eks. henger ut. Jeg har enda stor mage etter fødsel for mange måneder siden, og derfor har jeg alltid genser/t-skjorte utenpå buksa. Jeg er flau over magen min.. ser gravid ut enda, og det gjorde jeg jammen to år etter at første var født. Man må kle seg passende.

Annonse

Enig med deg, Lillemus. Pupper på str med jur bør tøyles litt ved hjelp av en bh.

Jeg ble så fasinert at jeg ble sittende og stirre (bussen sto en god stund på denne holdeplassen!) og tenkte at "Nå detter'n ut! Nå detter'n ut!" og plutselig så hun meg rett inn i øya gitt... Ooops.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...