laguna1365380434 Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Jeg mener å ha snappet opp opplysninger om at det finnes en side på dol, der man kan se på bilder av folket.. Den finner ikke jeg.. Kan noen si meg hvor den er? Den hadde det jo vært spennende å se på.. Nysgjerrig, nemlig..) 0 Siter
Gjest Nebbemor Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Du kan ikke se uten å legge inn bilde av deg selv samtidig. Det er ikke for 'kikkere', kun for gjensidig kikking isåfall! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Da må du maile bassisten (søk på nicket hans på meldinger og du vil finne adressen) med et bilde av deg, samt et passord som du vil bruke på siden, og du får tilgang. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Skrevet 13. mai 2003 Da må du maile bassisten (søk på nicket hans på meldinger og du vil finne adressen) med et bilde av deg, samt et passord som du vil bruke på siden, og du får tilgang. Aha.. Skjønner.. Er det verdt det da? Er det mange bilder der, eller er det bare masse stress for å se folk som ikke er her lenger? Har du bilde der? Hva slags bilde foresten? Må det være proft&kult? Jeg har vel bare noen relativt kjipe noen, men kan sef godt sende ett om det er kravet for å få se..) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Skrevet 13. mai 2003 Du kan ikke se uten å legge inn bilde av deg selv samtidig. Det er ikke for 'kikkere', kun for gjensidig kikking isåfall! Takk for opplysning! Kan sikkert sende et bilde..) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Aha.. Skjønner.. Er det verdt det da? Er det mange bilder der, eller er det bare masse stress for å se folk som ikke er her lenger? Har du bilde der? Hva slags bilde foresten? Må det være proft&kult? Jeg har vel bare noen relativt kjipe noen, men kan sef godt sende ett om det er kravet for å få se..) Det må være toppløs bilde (in my dreams...). Neida, et helt ordinært bilde holder. Jeg har ikke vært på den siden på ca ett år (eller noe rundt der), men når jeg forsvant derfra så var det vel godt over 100 bilder der om jeg ikke husker helt feil. Det er sikkert ikke mindre der nå. 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Aha.. Skjønner.. Er det verdt det da? Er det mange bilder der, eller er det bare masse stress for å se folk som ikke er her lenger? Har du bilde der? Hva slags bilde foresten? Må det være proft&kult? Jeg har vel bare noen relativt kjipe noen, men kan sef godt sende ett om det er kravet for å få se..) Det er mange bilder!! Veldig mange av oss som fortsatt er her, og endel av folk som ikke har vært her på lenge. Absolutt verdt det. Er bare sånn type passbilder. Kjipe ansiktsbilder liksom. 0 Siter
carma Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Send bilde og passord til [email protected] ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Skrevet 13. mai 2003 Det må være toppløs bilde (in my dreams...). Neida, et helt ordinært bilde holder. Jeg har ikke vært på den siden på ca ett år (eller noe rundt der), men når jeg forsvant derfra så var det vel godt over 100 bilder der om jeg ikke husker helt feil. Det er sikkert ikke mindre der nå. Jeg har lagt ut beskjed til bassisten på meldinger.. Så får vi se om han gir meg mailadresse og aksepterer meg som verdig til å være med på bildesiden..) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Jeg har lagt ut beskjed til bassisten på meldinger.. Så får vi se om han gir meg mailadresse og aksepterer meg som verdig til å være med på bildesiden..) Kriteriet er at Bassisten stoler på at du er den du er, og siden du har vært på dol såpass lenge som du har vært så blir du nok rimelig sikkert funnet verdig 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Skrevet 13. mai 2003 Send bilde og passord til [email protected] ) Takk, da gjør jeg det! Men jeg har ikke noen særlig proffe bilder, men pytt, pytt.. Ser hva jeg finner.. dette blir spennende..) 0 Siter
birdie Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Send bilde og passord til [email protected] ) Du, han derre Bassisten reagerer visst hverken på mail eller sjekker "Svar til meg", kunne demses være så vennlig å be ham sende undertegnede link til den nye sida? ;o) 0 Siter
carma Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Du, han derre Bassisten reagerer visst hverken på mail eller sjekker "Svar til meg", kunne demses være så vennlig å be ham sende undertegnede link til den nye sida? ;o) Han begynner å bli gammal, vett... tsk tsk tsk. Skal gi han et knuff i bakenden, jeg ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.