Gå til innhold

RESPEKTLØS russ!!! jeg er sjokkert!

Anbefalte innlegg

Satt inne på togstasjonen i dag morges, ventet på toget. Det var en narkoman dame der, som satt på en av benkene, og en jente russ kom bort og snakka med henne - hyggelig. etter en stund kom det to russ til bort, en gutt og en jente, og de var helt JÆVLIGE mot henne! mobba henne skikkelig og sånn, på grunnlag av misbruket. spurte om hun var drita nå, og om hun alltid så så jævlig ut, og masse sånn... de var direkte SLEMME. den narkomane kvinnen ba dem gå, og skjulte flere ganger hodet i hendene.

AT DET GÅR AN! det er enormt dårlig gjort! fgikk lysst til å banke dritten ut av de småjævlene! det går ikke an å mobbe narkomane på grunnlag av akkurat at de er det!!!!

FAEN TA DEN JÆVLARUSSEN! *unnskyld for at jeg banner gud*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104864-respektl%C3%B8s-russ-jeg-er-sjokkert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det INGEN som brydde seg om dette, da?

Ingen som gikk bort til russen og ba dem pelle seg vekk?

Hvordan klarte du å sitte å se på dette uten å gripe inn?

tenkte på å gå bort mange ganger, men ombestemte meg - jeg var for feig... gikk bort og snakket med kvinnen etterpå... stakkars menneske!

vet jeg burde grepet inn, men det ene mennesket som grep inn etter få minutter fikk ganske mange saftige gloser... så hvordan ville det da gått med en liten unge som meg? =P

menmen... vet jeg burde gjort noe.... har skyldfølelse nå... kan umulig ha vært let denne kvinnen...

tenkte på å gå bort mange ganger, men ombestemte meg - jeg var for feig... gikk bort og snakket med kvinnen etterpå... stakkars menneske!

vet jeg burde grepet inn, men det ene mennesket som grep inn etter få minutter fikk ganske mange saftige gloser... så hvordan ville det da gått med en liten unge som meg? =P

menmen... vet jeg burde gjort noe.... har skyldfølelse nå... kan umulig ha vært let denne kvinnen...

Det pent gjort av deg å snakke med kvinnen etterpå, da :)

Men jeg syns folk generelt har lett for å overse slike situasjoner, eventuelt se på det som underholdning og det provoserer meg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...