VinterSalg Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Satt inne på togstasjonen i dag morges, ventet på toget. Det var en narkoman dame der, som satt på en av benkene, og en jente russ kom bort og snakka med henne - hyggelig. etter en stund kom det to russ til bort, en gutt og en jente, og de var helt JÆVLIGE mot henne! mobba henne skikkelig og sånn, på grunnlag av misbruket. spurte om hun var drita nå, og om hun alltid så så jævlig ut, og masse sånn... de var direkte SLEMME. den narkomane kvinnen ba dem gå, og skjulte flere ganger hodet i hendene. AT DET GÅR AN! det er enormt dårlig gjort! fgikk lysst til å banke dritten ut av de småjævlene! det går ikke an å mobbe narkomane på grunnlag av akkurat at de er det!!!! FAEN TA DEN JÆVLARUSSEN! *unnskyld for at jeg banner gud* 0 Siter
soleil Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Var det INGEN som brydde seg om dette, da? Ingen som gikk bort til russen og ba dem pelle seg vekk? Hvordan klarte du å sitte å se på dette uten å gripe inn? 0 Siter
VinterSalg Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Skrevet 13. mai 2003 Var det INGEN som brydde seg om dette, da? Ingen som gikk bort til russen og ba dem pelle seg vekk? Hvordan klarte du å sitte å se på dette uten å gripe inn? tenkte på å gå bort mange ganger, men ombestemte meg - jeg var for feig... gikk bort og snakket med kvinnen etterpå... stakkars menneske! vet jeg burde grepet inn, men det ene mennesket som grep inn etter få minutter fikk ganske mange saftige gloser... så hvordan ville det da gått med en liten unge som meg? =P menmen... vet jeg burde gjort noe.... har skyldfølelse nå... kan umulig ha vært let denne kvinnen... 0 Siter
soleil Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 tenkte på å gå bort mange ganger, men ombestemte meg - jeg var for feig... gikk bort og snakket med kvinnen etterpå... stakkars menneske! vet jeg burde grepet inn, men det ene mennesket som grep inn etter få minutter fikk ganske mange saftige gloser... så hvordan ville det da gått med en liten unge som meg? =P menmen... vet jeg burde gjort noe.... har skyldfølelse nå... kan umulig ha vært let denne kvinnen... Det pent gjort av deg å snakke med kvinnen etterpå, da Men jeg syns folk generelt har lett for å overse slike situasjoner, eventuelt se på det som underholdning og det provoserer meg. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Hadde jeg sett noe sånt så skulle de fått høre i glatte ordlag hvor landet lå. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Jævla oppløpne skitunger.. Hadde blitt SUR og sagt et eller annet passende.. Stakkars dame.. Fint at du snakket med henne..) 0 Siter
Aika Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Heller ungdommen du skal kjefte på, ikke russen. Selvom når man får på seg russebukse, så tror man at man kan gjøre hva som helt. I have been there.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.