Gå til innhold

Temptation Island, hvordan gikk det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur

Når det oppstår tråder med slik tøys som TI og BB, så er det sjelden vi ser noen faste nick. Da plukker de fram sine vikarierende nick.

*ler*

HIHI! Kanskje ikke så morsomt, men jeg ser ikke Temptation Island... Fant bare på svarene, sorry "likerikke.."! Det var så lett å svare..

Annonse

Når det oppstår tråder med slik tøys som TI og BB, så er det sjelden vi ser noen faste nick. Da plukker de fram sine vikarierende nick.

*ler*

Ikke rart det da, nolte!

Dol har blitt et sted hvor det er mer legalt å snakke om analsex, rimming, wetsex og fantasier om dyr og homofile, enn om diverse reality serier.

Den eneste som tør å stå fram og innrømme sin fascinasjon for elendigheten er Mr.Kahn, noe han skal ha honnør for.

Jeg er ikke så flau over å skrive om ting her, men hadde jeg vært BB fan så hadde jeg nok klint til med "ikke undertegnet" jeg også.

Et sted går grensen selv for meg :)

Jeg har sett det. Trodde det skulle være avslutning av serien i dag,jeg, men det var det ikke. Det var siste kvelden før parene treffes igjen, og de utvalgte var på drømmedate.

Ingen gjorde noe galt, bortsett fra svenske Emma. Hun var utro igjen, for andre gang med fyr nr to....

Så får vi se hva som skjer ved bonfire'n neste episode, da får vel han fløtepusen hennes vite det. Håper'n gir henne fyken.

Gjest annette

Ikke rart det da, nolte!

Dol har blitt et sted hvor det er mer legalt å snakke om analsex, rimming, wetsex og fantasier om dyr og homofile, enn om diverse reality serier.

Den eneste som tør å stå fram og innrømme sin fascinasjon for elendigheten er Mr.Kahn, noe han skal ha honnør for.

Jeg er ikke så flau over å skrive om ting her, men hadde jeg vært BB fan så hadde jeg nok klint til med "ikke undertegnet" jeg også.

Et sted går grensen selv for meg :)

Hva er egentlig Rimming???

Annonse

Jeg har sett det. Trodde det skulle være avslutning av serien i dag,jeg, men det var det ikke. Det var siste kvelden før parene treffes igjen, og de utvalgte var på drømmedate.

Ingen gjorde noe galt, bortsett fra svenske Emma. Hun var utro igjen, for andre gang med fyr nr to....

Så får vi se hva som skjer ved bonfire'n neste episode, da får vel han fløtepusen hennes vite det. Håper'n gir henne fyken.

Er det bare meg som syntes dette, eller er det flere som syntes at Emma ligner/har ansiktstrekk som en mongolid?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...