Anki Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Jeg har sett det. Trodde det skulle være avslutning av serien i dag,jeg, men det var det ikke. Det var siste kvelden før parene treffes igjen, og de utvalgte var på drømmedate. Ingen gjorde noe galt, bortsett fra svenske Emma. Hun var utro igjen, for andre gang med fyr nr to.... Så får vi se hva som skjer ved bonfire'n neste episode, da får vel han fløtepusen hennes vite det. Håper'n gir henne fyken. Hvem var den første hun var utro med da? Skjedde det noe i forrige program? Det fikk jeg ikke sett nemlig.. hehe - måtte flire når jeg så hun var utro på programmet i går. Er jo rimelig idiotisk da på et program som man skal bevise at man klarer å være trofast. hehe 0 Siter
molli Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Hvem var den første hun var utro med da? Skjedde det noe i forrige program? Det fikk jeg ikke sett nemlig.. hehe - måtte flire når jeg så hun var utro på programmet i går. Er jo rimelig idiotisk da på et program som man skal bevise at man klarer å være trofast. hehe Jeg husker ikke hva han heter, men det var en lyshåret fyr. Han ble temmelig såret da hun IKKE valgte han på drømmedate rett etterpå. Da hadde hun jo fått kalde føtter, og ville velge en som hun bare kunne le og ha det moro med. "Det ble for mye følelser og alvor" sa hun som årsak til hvorfor hun ikke valgte han andre (som hu hadde vært utro med). Men det hjalp visst ikke...hun var utro med denne fyren også! :-) Han er norsk, og fra Bergen. Et skikkelig sjarmtroll som bare fleiper og ler hele tiden. Han var ganske morsom:-) 0 Siter
Copy Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Ikke rart det da, nolte! Dol har blitt et sted hvor det er mer legalt å snakke om analsex, rimming, wetsex og fantasier om dyr og homofile, enn om diverse reality serier. Den eneste som tør å stå fram og innrømme sin fascinasjon for elendigheten er Mr.Kahn, noe han skal ha honnør for. Jeg er ikke så flau over å skrive om ting her, men hadde jeg vært BB fan så hadde jeg nok klint til med "ikke undertegnet" jeg også. Et sted går grensen selv for meg Jeg må jo bare spørre.... Hvorfor ville du ikke brukt nicket ditt hvis du var BB-fan? Er det virkelig så ille om man ser på disse seriene. Halve Norge følger jo med på et elller annet vis. De eneste jeg har hørt om som ikke ser på nå og da er de som er veldig i mot sånn tv. Jeg skjønner ikke problemet jeg da. Jeg skal gladelig innrømme at jeg ser på flere av disse seriene. Jeg gidder ikke følge med hver eneste dag, men jeg får med meg direkte sendinga i hvertfall. Og helt ærlig så synes jeg nyhetene ofte er verre å se på enn Big Brother. 0 Siter
serendipity Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Jeg har sett det. Trodde det skulle være avslutning av serien i dag,jeg, men det var det ikke. Det var siste kvelden før parene treffes igjen, og de utvalgte var på drømmedate. Ingen gjorde noe galt, bortsett fra svenske Emma. Hun var utro igjen, for andre gang med fyr nr to.... Så får vi se hva som skjer ved bonfire'n neste episode, da får vel han fløtepusen hennes vite det. Håper'n gir henne fyken. Jeg vet hva som skjer i forholdet deres (Tobbe og Emma). Vil du vite??? 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Jeg husker ikke hva han heter, men det var en lyshåret fyr. Han ble temmelig såret da hun IKKE valgte han på drømmedate rett etterpå. Da hadde hun jo fått kalde føtter, og ville velge en som hun bare kunne le og ha det moro med. "Det ble for mye følelser og alvor" sa hun som årsak til hvorfor hun ikke valgte han andre (som hu hadde vært utro med). Men det hjalp visst ikke...hun var utro med denne fyren også! :-) Han er norsk, og fra Bergen. Et skikkelig sjarmtroll som bare fleiper og ler hele tiden. Han var ganske morsom:-) Jesper het han vel, vinduspusseren fra Danmark? 0 Siter
serendipity Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Er det bare meg som syntes dette, eller er det flere som syntes at Emma ligner/har ansiktstrekk som en mongolid? Hun har iallefall en oppførsel, som jeg syntes det ville være en skam å sammenligne med mongoloide. 0 Siter
molli Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Jeg vet hva som skjer i forholdet deres (Tobbe og Emma). Vil du vite??? Ja ! Hvordan vet du det, forresten? Står det på nett noe sted? 0 Siter
serendipity Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Ja ! Hvordan vet du det, forresten? Står det på nett noe sted? Jeg husker ikke om jeg leste det eller ble fortalt det. Men iallefall. Tobias og Emma gjør det slutt. Så blir de sammen igjen (fordi Tobias for hele "forklaringen" av Emma), så blir Temptation Island sendte på Tv, og da ser Tobbe hva som har skjedd, og Emmas forklaring tidligere stemmer ikek overens med det han ser på Tv. Så blir det slutt igjen, og de har visst ingen kontakt lenger. Håper dette stemmer da, så ikke jeg flyr her og farer med løgn?? 0 Siter
serendipity Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Ja ! Hvordan vet du det, forresten? Står det på nett noe sted? Her er forresten svarene til Tobbe under Nettmøte. Men jeg tror ikke det var her jeg så det. http://www.tvnorge.no/programmer/temptation/nettmoter/889029 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.