Gå til innhold

FU: Hva har du på deg nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det eneste jeg har på meg nå er en kondom.

Det er stort sett det plagget jeg bruker om kvelden.

Si meg, har du vært speder, kanskje? :-)

Jeg mener, siden det stort sett er kondom du pleier å ha på deg om kvelden. Som speidernes motto, vet du;"Alltid beredt!"

*knegg*

Annonse

Si meg, har du vært speder, kanskje? :-)

Jeg mener, siden det stort sett er kondom du pleier å ha på deg om kvelden. Som speidernes motto, vet du;"Alltid beredt!"

*knegg*

Hehe, jeg er kanskje noe innbilsk her jeg sitter og venter på at en jomfru i nød skal kaste seg inn gjennom vinduet i beste FBI-stil...

Men dukker hun opp er jeg som du forstår beredt! :)

Annonse

Tanya1365380060

Kun sokker ja..hmm, det hørtes jo sexy ut..er de hvite og eller? ;)

Jeg har på meg en mørkblå, halvkort kosebukse og en liten mellomblå topp. Ellers har jeg jo truse, BH og sokker på. Og en strikk og en klype i håret. Der har du det i detalj griseguten! :) Ikke mye spennende der akkurat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...