shandy Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Truse og morgenkåpe. Og det har jeg hatt på meg i hele dag. Hehe Dorthe, du er deg selv lik. Må flire av deg altså :-) 0 Siter
shandy Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Kun PB undertøy. Neida, joggebukse og svart genser :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Hehe Dorthe, du er deg selv lik. Må flire av deg altså :-) Å, jeg har hatt en skikkelig slåpp av dag med barnefri hele dagen og jeg var sliten. Så jeg har sovet noen ganger, sett på TV og sittet her. Og diskutert matpenger med datteren min. 0 Siter
shandy Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Å, jeg har hatt en skikkelig slåpp av dag med barnefri hele dagen og jeg var sliten. Så jeg har sovet noen ganger, sett på TV og sittet her. Og diskutert matpenger med datteren min. Det er lov :-) Jeg måtte bare le av den rett ut måten du skrev det på. Man sitter liksom å forventer at folk skal fortelle om et sexy antrekk ol, så kommer du med den...... 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Det er lov :-) Jeg måtte bare le av den rett ut måten du skrev det på. Man sitter liksom å forventer at folk skal fortelle om et sexy antrekk ol, så kommer du med den...... Men det er slik jeg er. Gidder da ikke å være sexy her jeg sitter foran dataen og skriver. Ingen andre enn ungene som har sett meg i dag så da så ) 0 Siter
soleil Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Akkurat Nåååå.. ....sitter jeg naken oppå dyna i en herlig beige, åttitalls skinnstol.... Jeg skal til å legge meg.. Før i dag hadde jeg på en bukse som er lik en Eva- Lill i BB har, grå/svart og vid med hvite krakeleringer. En beige topp som det står greyhound på, men hunden som er avbildet under er ikke grå, men brun. Jeg så foressten på et program om en massemorder og grunnen til at de tok han var at de fant bilen hans i GREYHOUND området. (Eller noe) Enkelte blir gale når de opplever slike sammentreff. Og jeg som har bråslutta med medisina mine??!! Får håpe det ikke klikker før jeg er ferdig med x-amen. God natt. 0 Siter
MsSophie Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Burka Phø...som de fleste andre hjemmeværende mødre i barselspermisjon så daffer nok du også rundt i enten morgenkåpe eller joggedress ;-) 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Phø...som de fleste andre hjemmeværende mødre i barselspermisjon så daffer nok du også rundt i enten morgenkåpe eller joggedress ;-) Fader MsSophie! lusker du på meg? :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.