Gå til innhold

Om å sende tilbake en neger...

Anbefalte innlegg

...neida, en bok.

Jeg har gjort det. Til bokklubben.

Men idag fikk jeg jaggu en purring på regninga, da de ikke har mottatt boka jeg har sendt dem.

Må jeg da betale dem? Jeg har ingen beviser for at jeg sendt den tilbake. Ja, burde selvsagt tatt vare på kvitteringa fra posten.

338 for en bok jeg ikke har + porto for å sende den tilbake, er litt irriterendes.

Bør jeg av prinsipp begynne å mase med dem dersom de i morgen når jeg ringer dem får beskjed om å betale?

Forstår dem jo. Det er tross alt sikkert posten som har rota. De er knapt dugandes til en noe som helst.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104886-om-%C3%A5-sende-tilbake-en-neger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare forklar at du har sendt boka i retur.De pleier å være greie,spesielt de som sitter på De Norske Bokklubbene.Det ordner seg sikkert.Sikkert Neger `n på Posten som har stikki avgårde med boka..*s*

Det var det jeg tenkte, skjønner du. Derfor overskriften. Typisk negre det der :)

Jeg får ringe dem i morgen. De virker veldig koselige der inne.

Noe helt annet enn posten!

Gjest annette

Det var det jeg tenkte, skjønner du. Derfor overskriften. Typisk negre det der :)

Jeg får ringe dem i morgen. De virker veldig koselige der inne.

Noe helt annet enn posten!

Har egentlig ikke noe imot negre generelt.Men Posten,ja.Den kuuleste negeren for tia må jo være han på Judas,som gikk inn på Harlem Match Herreklær i Moss og sa at de måtte fjerne dukkene der fordi de var brune,og siden butikken het Harlem(der hadde han nemlig vært---->new York),så var det rasistisk siden dukkene hadde på seg så pene klær..hehe..En annen gang var han på Aker brygge og hadde leken "Fang en neger for 50 kr"..hehe

Har egentlig ikke noe imot negre generelt.Men Posten,ja.Den kuuleste negeren for tia må jo være han på Judas,som gikk inn på Harlem Match Herreklær i Moss og sa at de måtte fjerne dukkene der fordi de var brune,og siden butikken het Harlem(der hadde han nemlig vært---->new York),så var det rasistisk siden dukkene hadde på seg så pene klær..hehe..En annen gang var han på Aker brygge og hadde leken "Fang en neger for 50 kr"..hehe

Jeg så den leken han kjørte på Aker Brygge, men ikke den om å gå inn i en butikk og si de var rasistiske.

Den siste hørtes jo noe morsom ut, dog har gutta i Judas det med å gi seg alt for tidlig (kanskje de er redd for bråk), så med en gang det begynner å nærme seg morsomt så kutter de sketsjen.

Jeg har heller ikke noe i mot negra, bare så det er sagt, og i forhold til utlendinger og andre ustabile vesener som man aldri vet hvor man har, vil jeg påstå at jeg er svært tolerant.

Jeg har derimot noe i mot samer, bergensere nordlendinger, pakk fra Hamar og andre bygder som produserer mer innavl enn en gjennomsnittlig vestlending, samt homofile, bifile og en fyr jeg kjenner som heter Bjørn.

Kizza1365380506

Jeg så den leken han kjørte på Aker Brygge, men ikke den om å gå inn i en butikk og si de var rasistiske.

Den siste hørtes jo noe morsom ut, dog har gutta i Judas det med å gi seg alt for tidlig (kanskje de er redd for bråk), så med en gang det begynner å nærme seg morsomt så kutter de sketsjen.

Jeg har heller ikke noe i mot negra, bare så det er sagt, og i forhold til utlendinger og andre ustabile vesener som man aldri vet hvor man har, vil jeg påstå at jeg er svært tolerant.

Jeg har derimot noe i mot samer, bergensere nordlendinger, pakk fra Hamar og andre bygder som produserer mer innavl enn en gjennomsnittlig vestlending, samt homofile, bifile og en fyr jeg kjenner som heter Bjørn.

Hallo, Bergensere er ålreite dyr bare så du vet det. Mye bedre enn hovne østlendinger iallefall :op

Annonse

Hallo, Bergensere er ålreite dyr bare så du vet det. Mye bedre enn hovne østlendinger iallefall :op

Hvis meg den Brannfan som er en ok dyr, og jeg skal vise deg en innflytter som egentlig har sitt hjerte i enga men som ikke tør å si det høyt i Bergen i frykt for gris av de andre forykte skapningene der.

Kizza1365380506

Hvis meg den Brannfan som er en ok dyr, og jeg skal vise deg en innflytter som egentlig har sitt hjerte i enga men som ikke tør å si det høyt i Bergen i frykt for gris av de andre forykte skapningene der.

Ja enkelte Brannfan har det ikke helt godt, enig med deg i det. Men jeg har jo noen i huset her som er Brannfan og de er helt OK. Samt ALLE Bergensere er ikke fotballfrelsst da tenk det!

Ja enkelte Brannfan har det ikke helt godt, enig med deg i det. Men jeg har jo noen i huset her som er Brannfan og de er helt OK. Samt ALLE Bergensere er ikke fotballfrelsst da tenk det!

Nei, selvsagt er ikke alle bergensere fotballfrelste. Enkelte er som jeg sier innflyttere.

Neste år får vi jaggu disse skapningene i hockeyhallene også...

Hva blir det neste? spør jeg!

Kizza1365380506

Nei, selvsagt er ikke alle bergensere fotballfrelste. Enkelte er som jeg sier innflyttere.

Neste år får vi jaggu disse skapningene i hockeyhallene også...

Hva blir det neste? spør jeg!

Du skal aldri føle deg for sikker! De slår til når du venter det mest. Som nå i helgen når vi var med i Holmenkollstafetten, men det ble ikke så bra resultat der heller, ikke i alle klasser i hvert fall.

Du skal aldri føle deg for sikker! De slår til når du venter det mest. Som nå i helgen når vi var med i Holmenkollstafetten, men det ble ikke så bra resultat der heller, ikke i alle klasser i hvert fall.

Eneste jeg føler meg rimelig sikker på er at Brann i år rykker ned og at jeg må innrømme at det er hyggelig å ha noen vestlendinger med i eliteserien i hockey! Men det innrømmer jeg egentlig ikke så dette er sagt i et øyeblikk av kjærlighet for sporten og ikke bergensere:)

For øvrig kjenner jeg en bergenser og han er veldig grei.

Kizza1365380506

Eneste jeg føler meg rimelig sikker på er at Brann i år rykker ned og at jeg må innrømme at det er hyggelig å ha noen vestlendinger med i eliteserien i hockey! Men det innrømmer jeg egentlig ikke så dette er sagt i et øyeblikk av kjærlighet for sporten og ikke bergensere:)

For øvrig kjenner jeg en bergenser og han er veldig grei.

Det er bra, jeg kjenner mange greie bergensere og østlendinger. Har halve slekten der borte. Men den gjengen som vi kan kalle Brann Hooligans håper jeg de burer inne snart. Det må være måte på oppførsel. Ellers er jeg redd du har rett med nedrykket, men kanskje det vekker dem litt. For mange ego typer på laget og det er ikke bra.

Ishokey har jeg ikke greie på.

:o)

Det er bra, jeg kjenner mange greie bergensere og østlendinger. Har halve slekten der borte. Men den gjengen som vi kan kalle Brann Hooligans håper jeg de burer inne snart. Det må være måte på oppførsel. Ellers er jeg redd du har rett med nedrykket, men kanskje det vekker dem litt. For mange ego typer på laget og det er ikke bra.

Ishokey har jeg ikke greie på.

:o)

Det er ikke spillerne i Brann det er noe feil med. Ei heller alle trenerne som er innom der.

Det er styre i Brann som burde sparkes.

Menmen... Det blir jo litt trist ikke å ha et virkelig hatlag i eliteserien, dog vil den umiddelbare følelsen når de rykker ned måtte feires med noen iskalde øl :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...