annilla Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Noen som har prøvd Veet eller annen hårfjerningskrem på bikinilinjen? Drit lei av irritert hud pga barbering med høvel, og dårlig barbering med maskin... 0 Siter
Gjest skinned Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 jeg tok ALT med veet for noen dager siden jeg. og det gikk bra,var drittlei barberinga. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Voksing hos hudpleier anbefales der. Fort gjort. Ca. 150 kr og varer ihvertfall en måned. :-) 0 Siter
Vincent Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Jeg tar alt med Veet. Alt? Også "der"? Ekkelt med høvel under b***** 0 Siter
Amiga Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Alt? Også "der"? Ekkelt med høvel under b***** Jepp! :-) 0 Siter
Gjest barberhøvel Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Voksing hos hudpleier anbefales der. Fort gjort. Ca. 150 kr og varer ihvertfall en måned. :-) Hæ? voks i bikinilinjen? Det må da gjøre dritvondt! Jeg bruker høvel og barberskum, jeg. Før fikk jeg sår og nuppete hud av det, men når jeg gjør det jevnlig (2 dager i uka) har huden vennet seg til det så nå går det helt fint. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Hæ? voks i bikinilinjen? Det må da gjøre dritvondt! Jeg bruker høvel og barberskum, jeg. Før fikk jeg sår og nuppete hud av det, men når jeg gjør det jevnlig (2 dager i uka) har huden vennet seg til det så nå går det helt fint. Jeg barberer også alt sammen, men i perioder jeg kun har tatt bikinilinjen er voks utmerket. Neida, det gjør ikke mye vondt -mindre enn på beina. Og hudpleiere er kjappe. 0 Siter
conan Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Joda, jeg barberer langs bikinilinjen, selv om det ser veldig rart ut med dette brysthåret i nøyaktig BH- fasong når jeg kaster toppen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.