Dorthe Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Skrevet 14. mai 2003 Kun til mat? Kjip du er da :-) 2000 er et minimum. Men forslagene om noen strategiske reserver var ikke dum. Er det ferie på gang? Nei, jeg skal på sykehuset. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Skrevet 14. mai 2003 Ok, nå skjønte jeg også mere :-) Godt og høre at de ikke skal være alene! Men egentlig synes det offentlige som nå betale at 17-åringen er gammel nok til å passe ham. Så jeg har kranglet ganske bra med dem for å få avlastning for disse ukene. Ikke fordi jeg tror hun ikke hadde klart det men fordi jeg synes det er et altfor stort ansvar for henne. Det er nok siste gangen noen andre passer ham. Det er sannheten om velferdstaten Norge. 0 Siter
petter smart Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Nei, jeg skal på sykehuset. Huff da, håper det ikke er noe alvorlig. Men det går nok bra med de hjemme. Lykke til. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Skrevet 14. mai 2003 Huff da, håper det ikke er noe alvorlig. Men det går nok bra med de hjemme. Lykke til. Jeg dør ikke i hvert fall ). Takk skal du ha 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.