Gjest grønne fingre Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Hva har du/skal du plante i kassene/urnene dine i år? Jeg pleier alltid å plante til 17. mai - så i går var det rett til Plantasjen. Årets kasser inneholder: rød nellik, kantlobelia + en hvit småblomstrete i samme fam. som lobelia (vet ikke navnet). Har sett lignende utvalg i kasser før og de blir utrolig flotte utover sommeren!! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 "Hva har du/skal du plante i kassene/urnene dine i år?" Har bare veranda, så det blir balkongkasser og to urner/potter. I balkonkassene har jeg stemor i rødt og gult med små blomster. I den ene urnen har jeg store margeritter og blå hengelobelia. I den andre terrakottapotten har jeg en stor solsikke. Det finnes både rød, blå og hvit lobelia, så det kan være at det er det du har kjøpt:) Det er så koselig når blomstene er på plass:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.