Grip Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 I VG publiseres tall som viser at over halvparten av svenskehandlerne er FrP'ere. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=59478 Det finnes også en del andre egenskaper i denne gruppen, som meningspolitiet vil oppfatte som blod-harry. (Jeg merket meg at hos Senterpartiet er det 0% som handler i Sverige. Gjør dette bønna til en gruppe uten harry-tendenser?) Så nå vet du det, svenskehandler. Du er definitivt harry. 0 Siter
Grip Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Skrevet 14. mai 2003 Hva har bønner med dette å gjøre? Bønner har jo hatt en tendens til å pådra seg harry-stempel fra de påtatt urbane. Svenskehandel er ultraharry. Så viser det seg at bønna (SP-folk) ikke handler i Sverige. Man bør da kunne slutte at bønner ikke er harry? 0 Siter
conan Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Bønner har jo hatt en tendens til å pådra seg harry-stempel fra de påtatt urbane. Svenskehandel er ultraharry. Så viser det seg at bønna (SP-folk) ikke handler i Sverige. Man bør da kunne slutte at bønner ikke er harry? Det er nok litt målforvirring som slår deg ut her. Du mener selvsagt "bønder"? :-) 0 Siter
Grip Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Skrevet 14. mai 2003 Det er nok litt målforvirring som slår deg ut her. Du mener selvsagt "bønder"? :-) Det er bra du passer på. Jeg har alltid slitt litt med disse greiene. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Alle som bor for langt fra grensa til å handle, gjør alt for å finne vikarierende årsaker til at de ikke drar, og latterliggjøre for å skjule sin misunnelse. Jeg har også begynt å kalle alle jeg ikke liker, og som gjør ting jeg ikke gjør for harry. 0 Siter
petter smart Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Det er vel tre grunner til at SP-velgerne ikke handler i Sverige: 1) De produserer sin egen mat (de er jo bønder hele gjengen). 2) De tjener rått (de er jo bønder hele gjengen - og får masse i statsstøtte). 3) De lyver så det renner, de handler nok i Sverige de også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.