Gå til innhold

Bekreftet: Svenskehandlere er harry.

Anbefalte innlegg

I VG publiseres tall som viser at over halvparten av svenskehandlerne er FrP'ere.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=59478

Det finnes også en del andre egenskaper i denne gruppen, som meningspolitiet vil oppfatte som blod-harry.

(Jeg merket meg at hos Senterpartiet er det 0% som handler i Sverige. Gjør dette bønna til en gruppe uten harry-tendenser?)

Så nå vet du det, svenskehandler. Du er definitivt harry.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104935-bekreftet-svenskehandlere-er-harry/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har bønner med dette å gjøre?

Bønner har jo hatt en tendens til å pådra seg harry-stempel fra de påtatt urbane. Svenskehandel er ultraharry. Så viser det seg at bønna (SP-folk) ikke handler i Sverige. Man bør da kunne slutte at bønner ikke er harry?

Bønner har jo hatt en tendens til å pådra seg harry-stempel fra de påtatt urbane. Svenskehandel er ultraharry. Så viser det seg at bønna (SP-folk) ikke handler i Sverige. Man bør da kunne slutte at bønner ikke er harry?

Det er nok litt målforvirring som slår deg ut her. Du mener selvsagt "bønder"? :-)

Ulv I Faarikaal

Alle som bor for langt fra grensa til å handle, gjør alt for å finne vikarierende årsaker til at de ikke drar, og latterliggjøre for å skjule sin misunnelse.

Jeg har også begynt å kalle alle jeg ikke liker, og som gjør ting jeg ikke gjør for harry.

Annonse

petter smart

Det er vel tre grunner til at SP-velgerne ikke handler i Sverige:

1) De produserer sin egen mat (de er jo bønder hele gjengen).

2) De tjener rått (de er jo bønder hele gjengen - og får masse i statsstøtte).

3) De lyver så det renner, de handler nok i Sverige de også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...