astridny Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Hei. Hva skal man gjøre når folkene ikke kommer seg opp eller ned trappa?Det er ikke noe som står i veien for de. Er det da spillet som er ødelagt eller..? Takk for svar. 0 Siter
carma Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Prøvd å slette trappa og kjøpe en ny? Jeg har hørt om flere som har hatt det problemet. Du kan søke på http://thesims.ea.com/us/index.html Her er det mange gode svar på diverse spørsmål. 0 Siter
Tornerose Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Antageligvis venter de bare på tur, hvis det er flere som skal opp eller ned samtidig. Prøv å "slette" dem og prøv igjen. 0 Siter
astridny Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Skrevet 14. mai 2003 Antageligvis venter de bare på tur, hvis det er flere som skal opp eller ned samtidig. Prøv å "slette" dem og prøv igjen. De venter dessverre ikke på tur. Jeg får prøve å slette trappa. Og det er enkelte hus som jeg ikke kan spille med for da stopper alt opp og da må jeg restarte hele dr...(maskinen) 0 Siter
mAd Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 De venter dessverre ikke på tur. Jeg får prøve å slette trappa. Og det er enkelte hus som jeg ikke kan spille med for da stopper alt opp og da må jeg restarte hele dr...(maskinen) Hent ned the sims cop, den er genial. Når du har installert og kjører den, går den igjennom alle sims-filene dine og sletter alle skins og slikt som kan føre til at ting kræsjer. Husker ikke hvor jeg henta den ned fra, men søk på the sims cop i google, så finner du den garantert 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Hadde en gang samme problemet, de kom seg hverken opp eller ned. Slettet trappa og satt inn en ny. 0 Siter
astridny Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Skrevet 14. mai 2003 Prøvd å slette trappa og kjøpe en ny? Jeg har hørt om flere som har hatt det problemet. Du kan søke på http://thesims.ea.com/us/index.html Her er det mange gode svar på diverse spørsmål. Det hjalp å slette trappa. Takk for svar og takk for linken. 0 Siter
carma Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Det hjalp å slette trappa. Takk for svar og takk for linken. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.