Gå til innhold

kjøleskapsmagneter med ord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk en sånn eske med magnet-ord til jul av den ene broren min. Tror han har kjøpt den i en bokhandel, synes det var det han sa.

Jeg setter av og til opp en setning på kjøleskapet med dem. Plukker ord og ser om jeg kan lage noe av dem. Nå sist ble det:

"Pappa kjøpe rose til sin vakre kone".

*he-he*

Men han tok ikke hintet. Noen roser har jeg ikke sett! :-)

Annonse

Gjest Rusle

Jeg fikk en sånn eske med magnet-ord til jul av den ene broren min. Tror han har kjøpt den i en bokhandel, synes det var det han sa.

Jeg setter av og til opp en setning på kjøleskapet med dem. Plukker ord og ser om jeg kan lage noe av dem. Nå sist ble det:

*he-he*

Hørt på maken, ikke kjøpt roser til deg! Fortsett å lage ord med ønske om roser, så skjønner han det nok til slutt ;o)

mariaflyfly

*he-he*

Fantastisk idé. :o) *Iler til bokhandleren*

Gjest jeg vil også ha sånne!

*he-he*

Spørs nok om ikke bokstavene må være litt større så han virkelig ser det! *S*

Takk for alle tilbakemeldingene, nå har jeg bestilt.

Gjest alfabetet

Norli bokhandel i Oslo har dem ihvertfall. Koster 2-300 kr. De har dem i (minst) to versjoner, en generell og en om kjærlighet (det er sikkert den sistnevnte som har sex-ord i seg, som nedenfor nevnt).

Jeg har hatt en lenge, men på engelsk, for jeg kjøpte dem i utlandet før de fantes i Norge.

Norli bokhandel i Oslo har dem ihvertfall. Koster 2-300 kr. De har dem i (minst) to versjoner, en generell og en om kjærlighet (det er sikkert den sistnevnte som har sex-ord i seg, som nedenfor nevnt).

Jeg har hatt en lenge, men på engelsk, for jeg kjøpte dem i utlandet før de fantes i Norge.

Det var faktisk en del vanlige ord i den bokstavposen også:

Jeg nevner i fleng: rips, ake, busk, lasso, askebeger, tavle, speil, barn, dans.

Så jeg var nok litt unyansert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...