Gå til innhold

Frokost hos "svigers"

Anbefalte innlegg

Good Golly!
Skrevet

Familien til kjæresten har invitert meg hjem på 17. mai frokost. Forholdet er fortsatt ganske ferskt, men jeg har truffet foreldrene 2-3 ganger allerede.

Bør jeg ta med noe som takk for inbydelsen? En flaske vin, eller blomster?

Gjest girliegirl
Skrevet

vet ikke hva du bør... har du spurt kjæresten din? Han kjenner jo foreldra sine, og vet hva som er vanlig der i huset. Men blomster er jo koselig uansett anledning, synes du ikke?

Gjest blomsterbukett
Skrevet

Jeg ville tatt med en 17-mai-bukett med blomster. Vin blir litt rart til frokost (selv om den selvsagt ikke må drikkes når de får den!).

Forsikre deg om at det ikke er spleise-frokost, mange 17-maifrokoster er det (alle tar med noe mat).

Skrevet

Spør først kjæresten din om foreldrene er allergiske mot noe, eller om det er noe de ikke tåler! Jeg tok med en konfekteske da jeg ble buden med på hytta like etter at vi ble sammen. Ikke visste vel jeg at moren hans hadde diabetes...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...