Gå til innhold

datafrik til kjæreste

Gjest for ellers blir det ikke neste gang

Anbefalte innlegg

Gjest for ellers blir det ikke neste gang

okei.. det ordet finnes sikkert ikke lenger, men... uansett... Hva gjør man med en kjæreste som er utrolig opptatt av dataspill? Jeg var med han hjem for første gang i helga, og da brukte han MYE tid foran pc'n.. Han fikk jo høre det, og skjønte vel åssen det var for meg. Men hva kan jeg gjøre for å forhindre det neste gang? Forslag til kompromiss vi kan inngå???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104980-datafrik-til-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest girliegirl

Ta han med hjem til DEG neste gang. Eller rett og slett still ultimatum at når dere er sammen, så får PC'en være avslått.

Men noe sier meg at dere er en dårlig match - allerede fra starten.

jeg vet. har tenkt på det sjøl. Hadde han vært så interessert i meg som han sier, hadde ikke den datan fått så mye oppmerksomhet... Men jeg er fæl til å se ting an.. Skal altfor mye til før jeg dropper en fyr, og jeg er nå veldig forelska og glad i han...

laguna1365380434

Hvis noen type hadde satt seg ned å spilt dataspill den første gangen jeg ble med hjem hadde jeg blitt så fornærmet at jeg aldri hadde hilst på han mer en gang.. Langt mindre latt det bli noen gang to..

Sjette gang, joda forsåvidt greit..

Men første gang? Aldri i verden!

Hehe, han hørtes jo stabil ut.

Dump han. En fyr som tar med seg dama hjem for første gang og setter seg og spiller Quake eller den slags, han har lite peiling på en jentes behov og er nok ganske umulig å få skikk på.

Har du f.eks. noengang sett en datanerd som har blit normal noen gang?

Bare se på Bill Gates...

Gjest girliegirl

Hvis noen type hadde satt seg ned å spilt dataspill den første gangen jeg ble med hjem hadde jeg blitt så fornærmet at jeg aldri hadde hilst på han mer en gang.. Langt mindre latt det bli noen gang to..

Sjette gang, joda forsåvidt greit..

Men første gang? Aldri i verden!

off... Jammen han er veldig snill og søt mot meg... Men jeg vet jo at jeg er nødt til å ta en runde med ham om det der før jeg blir med ham hjem igjen... For å dumpe han kommer jeg ikke til å gjøre med det første..

Annonse

Gjest girliegirl

Ehhhh...

Neida. Jeg sitter der av kjedsomhet, er det noe annet å finne på, dropper jeg data.

Men jeg lever av det da. Ikke spill altså.

off... jeg er kjedelig da.. Begynner nesten å angre på det innlegget, for nå ser jeg hvor dust han var mot meg..

Ulv I Faarikaal

off... jeg er kjedelig da.. Begynner nesten å angre på det innlegget, for nå ser jeg hvor dust han var mot meg..

Ja selvsagt, god gammel dannelse sier at man tar seg av gjester. Se på TV, lese aviser, spille og surfe kan man gjøre til andre tider.

Annonse

Nei takke meg til, en så kjedelig fyr! Uhøflig er det da også, når han er sammen med noen, å sette seg til med spill.

Nei var jeg deg så ville jeg tatt han skikkelig for meg, og sagt at det der får han holde på med når han er alene.

Sammen med deg får han finne på andre ting, som dere kan hygge dere i lag med. Ellers vil du gå og finne deg en mer interessant type.

Lykke til!

petter smart

Hehe, han hørtes jo stabil ut.

Dump han. En fyr som tar med seg dama hjem for første gang og setter seg og spiller Quake eller den slags, han har lite peiling på en jentes behov og er nok ganske umulig å få skikk på.

Har du f.eks. noengang sett en datanerd som har blit normal noen gang?

Bare se på Bill Gates...

Bill Gates er jo gift, noe som beviser hvilken makt penger har over kvinner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...