Good Golly! Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 En venninne sa at nå hadde hun investert i nye plass til "kjåffsa" si. Jeg funderte lenge på om hun hadde bikkje som hun kledde opp, før det slo meg... Og jeg fikk latteranfall. Håper du gjetter hva hun mente, ellers ingen vits i dette innlegget. 0 Siter
Good Golly! Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Skrevet 14. mai 2003 Nye plagg - ikke plass. Sorry! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Nye plagg - ikke plass. Sorry! Jeg forsto det med en gang. Hun har kjøpt seg ny streng. Ufin venninne du har, bare så det er sagt. Det kan jeg si helt uten å ha møtt henne. 0 Siter
Gjest Aktuelle Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Jeg forsto det med en gang. Hun har kjøpt seg ny streng. Ufin venninne du har, bare så det er sagt. Det kan jeg si helt uten å ha møtt henne. Jeg vet om ei gammel kjerring som kaller den for "sjura", samme hvilken sammenheng det er i forbindelse med,og samme hvor hun er og hvem hun snakker med.Det er alltid "sjura" :-) Eks: Har du vasket sjura di?Har du vondt i sjura?skal du til doktorn med sjura? 0 Siter
soleil Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Jeg vet om ei gammel kjerring som kaller den for "sjura", samme hvilken sammenheng det er i forbindelse med,og samme hvor hun er og hvem hun snakker med.Det er alltid "sjura" :-) Eks: Har du vasket sjura di?Har du vondt i sjura?skal du til doktorn med sjura? Jeg lurer på om du kanskje kjenner bestemora mi.. En gang jeg fikk et pent smykke av kjæresten til jul så sa hun: "Kors ta stas, sa mannen og så på pikken sin" Ikke fin i språket, hun nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.