Gjest selje Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Jeg kan jo ikke sånt: Men nå har jeg skrevet av en feilmeldingene: ...while talking to mx3.hotmail.com.:>>>RCPT To: >...User unknown 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Hvis det er feilmeldinga ser det ut til at du har glemt en @ i mailadressa. Den skal stå før "hotmail"... Trur je. 0 Siter
Gjest selje Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Æsj! Det sto en @ der, jeg bare feilskrev her på DOL. Jeg har gjentatt riktig adresse ørten ganger og sendt i dag, både som svar på mail fra personen jeg skal sende til, og som "nyskrevet" fra meg. Det kommer tilbake like forbanna. 0 Siter
snooker Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Ut fra den feilmeldingen, så er mailboksen til mottakeren ikke tilgjengelig av den enkle grunn av brukeren er ukjent (user unknown). Det ser ut til at du sender til en ikke-eksisterende adresse. 0 Siter
soleil Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Hvis personen ikke bruker e-mail adressen sin hos hotmail på 3 måneder så blir den deaktivert. Kanskje det er det som har skjedd? 0 Siter
Gjest selje Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Hvis personen ikke bruker e-mail adressen sin hos hotmail på 3 måneder så blir den deaktivert. Kanskje det er det som har skjedd? Men jeg fikk mail fra den adressen ganske nylig (i helgen)...svarte f.! Men takk for hjelpa. Jeg får finne på noe mindre elektronisk. 0 Siter
Sør Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Hvis personen ikke bruker e-mail adressen sin hos hotmail på 3 måneder så blir den deaktivert. Kanskje det er det som har skjedd? Hei, Dette er nå redusert til 1 måned, etter det jeg vet. Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.