Gå til innhold

mer mailer-daemon

Anbefalte innlegg

Gjest selje
Skrevet

Jeg kan jo ikke sånt: Men nå har jeg skrevet av en feilmeldingene:

...while talking to mx3.hotmail.com.:>>>RCPT To:

>...User unknown

Skrevet

Hvis det er feilmeldinga ser det ut til at du har glemt en @ i mailadressa. Den skal stå før "hotmail"...

Trur je.

Gjest selje
Skrevet

Æsj! Det sto en @ der, jeg bare feilskrev her på DOL.

Jeg har gjentatt riktig adresse ørten ganger og sendt i dag, både som svar på mail fra personen jeg skal sende til, og som "nyskrevet" fra meg. Det kommer tilbake like forbanna.

Skrevet

Ut fra den feilmeldingen, så er mailboksen til mottakeren ikke tilgjengelig av den enkle grunn av brukeren er ukjent (user unknown). Det ser ut til at du sender til en ikke-eksisterende adresse.

Skrevet

Hvis personen ikke bruker e-mail adressen sin hos hotmail på 3 måneder så blir den deaktivert.

Kanskje det er det som har skjedd?

Gjest selje
Skrevet

Hvis personen ikke bruker e-mail adressen sin hos hotmail på 3 måneder så blir den deaktivert.

Men jeg fikk mail fra den adressen ganske nylig (i helgen)...svarte f.!

Men takk for hjelpa. Jeg får finne på noe mindre elektronisk.

Skrevet

Hei,

Dette er nå redusert til 1 måned, etter det jeg vet.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...