Gå til innhold

Får ikke opp Yahoo!

Anbefalte innlegg

Gjest com yahoo

Jeg har de siste to dager ikke kunnet få fram yahoo-siden i det hele tatt! Det kommer bare fra "The page cannot be displayed". Jeg har prøvd både med yahoo.com og yahoo.no.

Ligger yahoo nede om dagen? Eller er det bare på min maskin? (det var meg som skrev om dette lenger ned også, men problemet er der fortsatt).

Jeg har ikke fått lest mailen min på to dager.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105010-f%C3%A5r-ikke-opp-yahoo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest yahoo com

For ordens skyld: den siden jeg får opp når jeg prøver komme inn på yahoo, er den hvite standard der det står:

"Cannot find server. The page you are looking for is currently unavailable."

Men hvis jeg prøver "ad omveie", f.eks. via et søk, kommer jeg fram til en av de andre yahoo sidene. Men hvis jeg derfra prøver å komme inn på yahoo mail, går det ikke.

Gjest com yahoo

Sit du eventuelt bak ein brannmur eller proxy der tilgangen til denne sida er sperra?

Dette er vanleg praksis på nokre arbeidsplassar for at ikkje dei tilsette skal skriva privat mail i arbeidstida.

Nei jeg sitter hjemme hos meg selv, og jeg kan ikke huske å ha foretatt meg noe spesielt som skulle ha forårsaket dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...