Gå til innhold

Sporveien betaler meg for å klage :)

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger

For noen uker siden møtte jeg på oslos sureste bussjåfør. Han hadde så dårlig folkeskikk at jeg skrev en mail til Sporveiene og klaget på elendig kundeservice. De beklaget så mye, og sa de skulle gi en reprimade til den sjåføren.

Og jaggu vinner jeg ikke 400 kroner i en bissar lotto som de har :)

Klaging er verdens lønn ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105036-sporveien-betaler-meg-for-%C3%A5-klage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En i lunsjjengen vår klaget på en plastbit i en boks salat. Han skrev klagen på rim. Han fikk masse pålegg fra produsenten, både salater og kjøttpålegg. En annen klaget over at den beste biten manglet i pose med sjokolade. Bare 2-3 dager senere kom det masse sjokolade i posten.

En i lunsjjengen vår klaget på en plastbit i en boks salat. Han skrev klagen på rim. Han fikk masse pålegg fra produsenten, både salater og kjøttpålegg. En annen klaget over at den beste biten manglet i pose med sjokolade. Bare 2-3 dager senere kom det masse sjokolade i posten.

Jeg prøvde meg på den da jeg fikk en stor twist-pose uten en eneste lakris. Jeg fikk bare en mail... :o(

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...