Gå til innhold

Dele leilighet med en av motsatt kjønn

Anbefalte innlegg

Gjest heelt naturlig?

Hei!

Neste måned skal jeg flytte inn i leiligheten til en bekjent av meg. Vi har hvert vårt soverom (selvsagt), og deler stue, kjøkken, bad osv.

Jeg har sannelig delt hus med folk tidligere, men ikke med en gutt jeg ikke var sammen med.

Vi gjør dette av praktiske årsaker egentlig. Han er amerikansk, jeg er norsk og vi bor i en storby i Europa.

Jeg bodde tidligere sammen med en kjæreste, men det er altså slutt.

Det er ikke bare-bare å finne seg en leilighet her og da denne karen trengte en ny leieboer sa jeg Yes.

Vet ikke hvor lenge vi kommer til å bo sånn, men noen måneder blir det iallfall...

Liker han kjempegodt. Han er en kjernekar, vi vanker i samme miljø og han er godt likt av alle.

Han har en kvinnelig leieboer nå også, men hun skal flytte tilbake til hjemlandet sitt.

Han har altså bodd sammen med folk av motsatt kjønn tidligere uten at det var noe mer enn det,

JEG merker at jeg synes det er litt rart.. Bo sammen med en jeg ikke er sammen med. Her i storbyen hvor "alle" er så urbane er det visstnok helt normalt.

Han er ganske søt også. Jeg kan ikke med hånden på hjertet si "Han kunne jeg aldri falle for".

Er det noe man bør passe på i slike bofellesskap?

Noen som har erfaring på området?

Fortsetter under...

Gjest sol-stråleren

Det er egentlig helt perfekt å bo sammen med en av det motsatte kjønn.. Det blir gjerne ikke så mye krangling da..

Selv har jeg bodd sammen med en gutt et år, og så flyttet kameraten hans inn og bodde der et halvt år..

Det gikk helt perfekt!

MEN.. Jeg vil nok advare deg mot å "legge an på ham".. Hvis du føler at du er interessert.. Det kan fort bli anstrengt dersom det viser seg at det ikke blir noe forhold ut av det... En av gutta prøvde seg nemlig på meg i fylla.. Og etter det ble det ikke det samme som før...

Lykke til :-)

laguna1365380434

Jeg har delt med gutter tidligere.. Det har gått helt fint!

Det kan dog bli underlig stemning om romkamerater blir forført.. Det kan virke fristende der og da, men min erfaring tilsier at dette bør unngåes.. Hvis man ikke har tenkt å bli kjærester for alvor..

Jeg har bodd i to kollektiver der de andre har vært utelukkende gutter.. Og så har jeg delt med kompisen min en periode.. Alt dette gikk helt flott..

Det har dessuten noen soleklare fordeler, man får gjerne bestemme hvordan ting skal være på kjøkken, bad, fellesrom og lignende.. Og man får det største klesskapet..

Bor man med jenter blir det gjerne mange dekoratører, og alle vil ha de samme tingene..

Lykke til! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...