Gå til innhold

Hvilken reklame synes d_u er mest irriterende?

Anbefalte innlegg

Gjest annette

Jeg for min del grøsser hver gang Joker reklamen dukker opp og en mann synger "Livet er helt problemfritt..." også videre om hvor fint det er å ha mer kvalitetstid hjemme osv. OOFF!

Hadde livet vært problemfritt,hadde det jo vært flott,men alle veit at det ikke er slik.

Hvilken reklame går deg mest på nervene?:-P

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Raffine

Nei nei nei... Den reklamen er konge! - Nettopp fordi den går på tvers av vanleg bestemoroppførsel!

Jeg får iallfall ikke lyst på grønn Tine-melk etter å ha sett den!

Til vanlig er det kult (i den grad det kan være kult med reklame da...)med reklame som går på tvers av vanlige normer, men ikke akkurat _den_ reklamen. Huff, har han stakkars gutten på netthinna nå jeg :(

Annonse

Gjest Raffine

Tele 2-reklamen!

"Big Bill's sucks, small Bill's don't"

Kommer aldri til å bli Tele2-kunde, ene og alene pga den reklamen som må være noe av det dårligste som er laget...iallefall i mine øyne :)

Holder på å le meg skakk av Bill-reklamene jeg!

Ja, jeg har kanskje dårlig humor.

Har dere sett den hvor en mann står å danser sånn irsk dans mens han slår flytende margarin? på en stekeplate på komfyren ?

Hva får en voksen mann til å gjøre noe sånt da ? Fri og bevares...

Ikke på plata da selvfølgelig, men på en stekepanne.

Gjest Serenio

Tele 2-reklamen!

"Big Bill's sucks, small Bill's don't"

Kommer aldri til å bli Tele2-kunde, ene og alene pga den reklamen som må være noe av det dårligste som er laget...iallefall i mine øyne :)

Å, de er jo den kuleste reklamene som har gått på lenge!

happy1365380345

Musikken til Skoringen reklamen - støy!!! Kaster meg over fjernkontrollen i håp om å få dempa "faenskapet" fortest mulig.

Også hun som er så lei seg for tørr hodebunn, og etter 14 dager med Head&Shoulders så er hun så glad igjen :(

Og Hurra for gule sider.no....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...