Gjest annette Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Jeg for min del grøsser hver gang Joker reklamen dukker opp og en mann synger "Livet er helt problemfritt..." også videre om hvor fint det er å ha mer kvalitetstid hjemme osv. OOFF! Hadde livet vært problemfritt,hadde det jo vært flott,men alle veit at det ikke er slik. Hvilken reklame går deg mest på nervene?:-P 0 Siter
Gjest Pindia Pampistiko Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Gule Sider, og FINN.NO!! Grøsss...... 0 Siter
shandy Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Den kvalmeste er melkereklamen, den med hun ufyselige bestemora som blir gretten på barnebarnet - drar bollene til seg, når ungen har drukket opp melken. Blæ. 0 Siter
shandy Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Den kvalmeste er melkereklamen, den med hun ufyselige bestemora som blir gretten på barnebarnet - drar bollene til seg, når ungen har drukket opp melken. Blæ. Må ha det, bare må ha det. Pjuk! Det ordtaket hadde passet bedre på noe annet :-) 0 Siter
Gjest Raffine Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Gule Sider, og FINN.NO!! Grøsss...... Gule sider-reklamene er jo dritbra, hehehe!!! Synes Tine-reklamen er den fæleste av det fæleste. Stakkars lille fotballgutt. 0 Siter
Gjest Nebbemor Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Alle sminke- hår- mascara-reklamer som viser unaturlige damer som sier teite ting ala 'fordi jeg har fortjent det' og slikt møl!!! Blæææææh!!! 0 Siter
Tom Sawyer Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Tele 2-reklamen! "Big Bill's sucks, small Bill's don't" Kommer aldri til å bli Tele2-kunde, ene og alene pga den reklamen som må være noe av det dårligste som er laget...iallefall i mine øyne 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Den kvalmeste er melkereklamen, den med hun ufyselige bestemora som blir gretten på barnebarnet - drar bollene til seg, når ungen har drukket opp melken. Blæ. Enig! Det er ikke sånn ei bestemor skal være! 0 Siter
Gjest Zombiebob Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Tele 2-reklamen! "Big Bill's sucks, small Bill's don't" Kommer aldri til å bli Tele2-kunde, ene og alene pga den reklamen som må være noe av det dårligste som er laget...iallefall i mine øyne Homofob? ;-) 0 Siter
Gjest Zombiebob Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Den kvalmeste er melkereklamen, den med hun ufyselige bestemora som blir gretten på barnebarnet - drar bollene til seg, når ungen har drukket opp melken. Blæ. Neida, den er kul. Stilig at de tør gå på tvers av "glansbildene" 0 Siter
Bassisten Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Gule sider-reklamene er jo dritbra, hehehe!!! Synes Tine-reklamen er den fæleste av det fæleste. Stakkars lille fotballgutt. Nei nei nei... Den reklamen er konge! - Nettopp fordi den går på tvers av vanleg bestemoroppførsel! 0 Siter
Bassisten Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Dårlege utanlandske reklamefilmar som er dubba til norsk... "Hei, vil du prøve en Riesen?" 0 Siter
Gjest Raffine Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Nei nei nei... Den reklamen er konge! - Nettopp fordi den går på tvers av vanleg bestemoroppførsel! Jeg får iallfall ikke lyst på grønn Tine-melk etter å ha sett den! Til vanlig er det kult (i den grad det kan være kult med reklame da...)med reklame som går på tvers av vanlige normer, men ikke akkurat _den_ reklamen. Huff, har han stakkars gutten på netthinna nå jeg 0 Siter
Tom Sawyer Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Homofob? ;-) ?? Hva har homofobi å gjøre med den reklamen? 0 Siter
Gjest Raffine Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Tele 2-reklamen! "Big Bill's sucks, small Bill's don't" Kommer aldri til å bli Tele2-kunde, ene og alene pga den reklamen som må være noe av det dårligste som er laget...iallefall i mine øyne Holder på å le meg skakk av Bill-reklamene jeg! Ja, jeg har kanskje dårlig humor. 0 Siter
Tom Sawyer Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Holder på å le meg skakk av Bill-reklamene jeg! Ja, jeg har kanskje dårlig humor. hehe, eller bare ulik min Heldigvis så liker ikke alle det samme) 0 Siter
Gjest Doff Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Har dere sett den hvor en mann står å danser sånn irsk dans mens han slår flytende margarin? på en stekeplate på komfyren ? Hva får en voksen mann til å gjøre noe sånt da ? Fri og bevares... 0 Siter
Gjest Doff Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Har dere sett den hvor en mann står å danser sånn irsk dans mens han slår flytende margarin? på en stekeplate på komfyren ? Hva får en voksen mann til å gjøre noe sånt da ? Fri og bevares... Ikke på plata da selvfølgelig, men på en stekepanne. 0 Siter
Gjest Serenio Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Tele 2-reklamen! "Big Bill's sucks, small Bill's don't" Kommer aldri til å bli Tele2-kunde, ene og alene pga den reklamen som må være noe av det dårligste som er laget...iallefall i mine øyne Å, de er jo den kuleste reklamene som har gått på lenge! 0 Siter
happy1365380345 Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Musikken til Skoringen reklamen - støy!!! Kaster meg over fjernkontrollen i håp om å få dempa "faenskapet" fortest mulig. Også hun som er så lei seg for tørr hodebunn, og etter 14 dager med Head&Shoulders så er hun så glad igjen Og Hurra for gule sider.no.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.