mor i huset Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Skriver her, fordi dere som 'henger' her sikkert også er opptatt av nettsider og slikt, og kanskje også kjøp og salg av brukte ting og tang... Jeg er ute etter å kjøpe en brukt tvillingvogn, men det er ikke lett å finne noe på nett syns jeg... Noen som har noen linker på lur på gode bruktmarked sider??? Takker så mye for svar! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 www.finn.no www.qxl.no www.kupp.no Mange av de som produserer babyting (Libero, Pampers m.m.m.) har også hjemmesider på nettet med anledning til å legge ut annonser for kjøp og salg. Blader som "Foreldre & barn", ukeblader m.m har også gjerne seksjoner med annonser...men de er ikke på nett da; det jeg vet ihvertfall. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Jeg brukte flere måneder på å finne ei fin ei, med separate nedfellbare rygger +++ www.finn.no 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 www.finn.no www.qxl.no www.kupp.no Mange av de som produserer babyting (Libero, Pampers m.m.m.) har også hjemmesider på nettet med anledning til å legge ut annonser for kjøp og salg. Blader som "Foreldre & barn", ukeblader m.m har også gjerne seksjoner med annonser...men de er ikke på nett da; det jeg vet ihvertfall. Joda, Foreldre og Barn er på nett: http://www.foreldre.com/ Klikk på "Kjøp og salg" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.