Melissa Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Er det noen glupe hoder som kan fortelle meg hvordan jeg får maskinen til å legge inn automatisk innholdsfortegnelse for det jeg skriver? Vet at jeg må gjøre noe med overskriftene, men ikke hvordan det gjøres. Skriver forresten i Microsoft Word hvis det har noe å si:-). Mvh Melissa 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Sett inn --> Stikkordregister og tabeller --> Innholdsfortegnelse 0 Siter
Melissa Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Skrevet 15. mai 2003 Sett inn --> Stikkordregister og tabeller --> Innholdsfortegnelse Takk skal du ha:-) 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Sett inn --> Stikkordregister og tabeller --> Innholdsfortegnelse Men først må alle overskriftene formaters med overkriftsstiler som "Heading/Overskrift 1/2/3" (1 på øverste nivå, 2 som underoverskrift osv.). Sett markøren i en overskrift, og velg rett overskrifts-stil/nivå i nedtrekkslisten der det vanligvis står Normal om du ikke har gjort noen formatering i dokumentet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.