Gå til innhold

God dialog med x-en

Anbefalte innlegg

Gjest Kajsa!

Jeg har vært sammen med en svensk gutt i nesten to år. Det ble slutt mellom oss pga. hans personlige problemer. Er fortsatt glad i hverandre.

Nå har jeg ny kjæreste - mannen i mitt liv. Og nå har x-kjæresten begynt å blitt litt interessert igjen. Chatter sammen nesten hver dag, og det vet min nye kjæreste. Og det er KUN på en vennskapelig måte.

Problemet er at jeg tror han nå innser hva han har mistet, og faktum at han vet at jeg nå er sammen med noen, gjør han litt sjalu. Han sier han er glad på mine vegne og unner meg alt godt. Det tror jeg på. Men mitt dilemma er at det kanskje blir litt vel mye kontakt, og at jeg bør slakke ned litt.

Hvordan gjør jeg det uten å såre han? Vil fortsatt at vi skal være venner. Vanskelig balansegang!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105108-god-dialog-med-x-en/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En innser ofte ikke hva en har før en har mistet det, det har din tidligere kjæreste fått merke nå.

Du må si det til han at du er i et nytt forhold nå og at du ikke kan ha så mye kontakt med han lengre.

Bedre at dere sender en mail i ny og ne enn at dere chattes daglig kanskje?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105108-god-dialog-med-x-en/#findComment-610381
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...