Gå til innhold

Tror du på slankepiller, lett-tjente penger & lykkepille?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror på de slankeproduktene som er på resept, men ikke de fra postordre.

Sunt kosthold og trening/fysisk aktivitet er det som gjør at en holder vekta i lengden.

Lett-tjente penger, pyramider og slike firmaer som ACN/Herbalife/Natures own har jeg ikke tro på at vanlige folk kan bli rike av om de joiner.

Lykkepiller er et feilaktig begrep. Det heter antidepressiva og en blir ikke rusa eller lykkelig av det.

De fleste som får tilbud om å bruke det er alvorlig deprimerte, det er en myte at det er noe man får pga småtterier.

Jeg tror på de slankeproduktene som er på resept, men ikke de fra postordre.

Sunt kosthold og trening/fysisk aktivitet er det som gjør at en holder vekta i lengden.

Lett-tjente penger, pyramider og slike firmaer som ACN/Herbalife/Natures own har jeg ikke tro på at vanlige folk kan bli rike av om de joiner.

Lykkepiller er et feilaktig begrep. Det heter antidepressiva og en blir ikke rusa eller lykkelig av det.

De fleste som får tilbud om å bruke det er alvorlig deprimerte, det er en myte at det er noe man får pga småtterier.

Antidepressiva er vår tids største helseeksperiment.

http://www.motkur.no

Antidepressiva er vår tids største helseeksperiment.

http://www.motkur.no

Jeg er ikke ubetinget FOR medikamenter i psykiatrien,

men når det gjør at folk får et bedre liv, fungerer bedre og gjør at de ikke begår selvmord så mener jeg det er det viktigste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...