Gå til innhold

hvordan klare å motivere meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Raffine

Jeg har eksamen, men klarer ikke å motivere meg for å lese. Har allerede hatt tre, som gikk dårlig, nettopp av mangel på motivasjon. I fjor var jeg toppmotivert, leste hele dagen, og fikk også karakterer deretter. I år kommer det til å gå mye, mye verre..... :(

Uff.. I dag har jeg stort sett sittet foran pc-en og sløvet, og nå er det fotball på TV. Jeg må skjerpe meg, men hvordan??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105132-hvordan-klare-%C3%A5-motivere-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å bestemme deg for at du må lese i en time før du kan få en halvtime fri til å gå en tur, slappe av foran tv'n.. kose deg med avisen, skravle i telefonen etc.

Å løse oppgaver er litt mer spennende enn å lese, syns jeg.. Hva om du finner fram oppgaver til det du leser om på skolen eller på nettet, eller får en lærer til å lage noen oppgaver til deg?

Lykke til på examen! :)

Gjest Raffine

Hva med å bestemme deg for at du må lese i en time før du kan få en halvtime fri til å gå en tur, slappe av foran tv'n.. kose deg med avisen, skravle i telefonen etc.

Å løse oppgaver er litt mer spennende enn å lese, syns jeg.. Hva om du finner fram oppgaver til det du leser om på skolen eller på nettet, eller får en lærer til å lage noen oppgaver til deg?

Lykke til på examen! :)

Skal gjøre oppgaver ja, men føler det er best å ha litt bakgrunnskunnskaper først!

I morra skal jeg begynne tidlig, og unne meg slike pauser som du sier. Så skal sambo få lov til å gjemme en eller annen kabel for meg slik at jeg ikke kommer inn på internett. Kanskje han skal gjemme en ledning fra tv`n også?

Det som irriterer meg er at jeg tok eksamen så alvorlig i fjor, men i år driter jeg liksom i det. Gikk inn på sida som viser fjorårets resultater, for å kanskje bli litt mer motivert, men neida...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...