Gjest noen som vet? Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Vi lurer på om vi skal reise til Danmark der vi har familie.. 0 Siter
Babooba Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Det er bare å reise i vei. Selv om noen (bl.a. likestillingsdirektøren) at når man har pappapermisjon så skal mor tilbake i jobb, mens pappa endelig skal få lære hvordan det er å stelle hjemme. Jeg har en mann som fra før av til tider er flinkere enn meg hjemme, så vi reiste langtvekkistan i vår siste pappapermisjon og koste oss alle tre. Det tror jeg nybakte småbarnsfamilier har veldig godt av. 0 Siter
Gjest til babooba Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Det er bare å reise i vei. Selv om noen (bl.a. likestillingsdirektøren) at når man har pappapermisjon så skal mor tilbake i jobb, mens pappa endelig skal få lære hvordan det er å stelle hjemme. Jeg har en mann som fra før av til tider er flinkere enn meg hjemme, så vi reiste langtvekkistan i vår siste pappapermisjon og koste oss alle tre. Det tror jeg nybakte småbarnsfamilier har veldig godt av. Takk for svar:) Så da reiser vi en tur med god samvittighet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.