Gå til innhold

FU:Hvem gleder deg mest på DOL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 119
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• shandy

14

• Bassisten

13

• favn

12

• mariaflyfly

9

Mest aktive i denne tråden

Grøthue, my ass! ;o)

Visste ikke at du fikk sånne vibber av å luske rundt inne på foreldreforumet, shandy? ;o) Forresten husker jeg det med kaffen godt. Hehe - morragretten du?

Neida, jeg var ikke morragretten, men det var bare meg og hysterimødrene oppe. Hva gjør man da? Vasker gulv, eller snuser.

Men ærlig talt du, jeg kan ikke huske at jeg har lurt på så mye dumt som de der inne.....Svar ærlig nå: Er det ikke mye pjatt?

mariaflyfly

Neida, jeg var ikke morragretten, men det var bare meg og hysterimødrene oppe. Hva gjør man da? Vasker gulv, eller snuser.

Men ærlig talt du, jeg kan ikke huske at jeg har lurt på så mye dumt som de der inne.....Svar ærlig nå: Er det ikke mye pjatt?

Det kommer selvfølgelig an på hva du definerer som pjatt. Jeg tror jeg har en litt høyere takhøyde enn deg for hva jeg definerer som pjatt. ;o)

En del av det er selvfølgelig pjatt, men mye av det opptar meg faktisk. Har du barn sjøl, shandy?

Annonse

Det kommer selvfølgelig an på hva du definerer som pjatt. Jeg tror jeg har en litt høyere takhøyde enn deg for hva jeg definerer som pjatt. ;o)

En del av det er selvfølgelig pjatt, men mye av det opptar meg faktisk. Har du barn sjøl, shandy?

Om jeg har barn? Hæ, spør DU om det. Du som hadde en så sterk mening om MEG en stund tilbake. Virket som om du hadde fotfulgt meg, og kjente meg like godt som mannen din(ikke at det behøver å si så mye:)

Ja jeg har barn. Gutt på 17 og jente på 9 - selv er jeg 27

mariaflyfly

Om jeg har barn? Hæ, spør DU om det. Du som hadde en så sterk mening om MEG en stund tilbake. Virket som om du hadde fotfulgt meg, og kjente meg like godt som mannen din(ikke at det behøver å si så mye:)

Ja jeg har barn. Gutt på 17 og jente på 9 - selv er jeg 27

Hehe, fotfulgte deg ikke, hadde bare fått fnatt av at du slang mye dritt til folk i en ukes tid. Jøss, vi er jo like gamle, jo. Trodde du var mye eldre enn meg, jeg. (Mente ikke å være frekk nå, altså! *s*)

Har faktisk ikke fått med deg at du har barn. Men jeg hadde sikkert ikke giddet å henge på foreldre-forumet hvis jeg hadde store unger som du har. :o)

Hehe, fotfulgte deg ikke, hadde bare fått fnatt av at du slang mye dritt til folk i en ukes tid. Jøss, vi er jo like gamle, jo. Trodde du var mye eldre enn meg, jeg. (Mente ikke å være frekk nå, altså! *s*)

Har faktisk ikke fått med deg at du har barn. Men jeg hadde sikkert ikke giddet å henge på foreldre-forumet hvis jeg hadde store unger som du har. :o)

Hadde ikke giddet småbarnforum uansett jeg. Har egne meninger om hvordan ting skal være, og de holder jeg fast ved.

Hvorfor trodde du jeg var eldre enn deg? Og hvordan vet du at vi er like gamle?:)

Menn: Conan, en klok luring ;)

Ulv selvsagt, en morsom, men ikke ondskapsfull kverrulant.

SierDuDet: han hører bare hjemme her han - fast innventar.

Grip, klok gammel mann;)

Andor - desverre ikke så mye her lenger. HAN savner jeg vikelig.

Forøvrig:Magnus, Musikeren, Nick, og mange, mange fler....

Damer: Babette, fordi hun er klok og morsom, en sjelden blanding.

Dorthe: Tørrvittig, og får frem latteren på de tregeste dager :)

Molli: Snill og snerpete på samme tid. Flott dame.

Laguna: Ganske ny, men bemerkelsesverdig. Gjorde en bommert på S&S, som jeg flirte meg skakk av. Forøvrig tar hun seg selv svært lite høytidlig, og er rund i kantene.

Lillemus: Gammel doler - hvem kan unngå å like henne :)

Amiga: Snill og søt :)

Line: Koselig dame, jeg har aldri sett henne skrive noe negativt om noen.

OG mange, mange fler, men dette holder :-)

Ja, det holder i massevis. Takker og neier pent.

Retz, fordi hun er så klok, så humoristisk, så syrlig, så direkte, men samtidig så totalt blottet for ondskap.

Altman, fordi han er så morsom med sine syke betraktninger og fordi han gir faen i hva folk her inne måtte mene om han.

Babette, fordi hun går sine egne veier, hun har kloke og gode innlegg, fordi hun virker ekte og fordi hun alltid får meg til å le.

conan, fordi han spiller sin dol-rolle meget godt :)

Spirea, fordi hun er så godt til å skrive, fordi hun har livserfaring og bruker den godt her på dol. Blander seriøsitet og humor suverent.

Ørkenvandreren, fordi han har gitt meg trøst og gode råd her inne - uten å vite det. Uhøytidelig, klok og humoristisk.

pønky, fordi jeg kjenner henne privat og vet at hun er en suveren person. Når jeg ikke kan treffe henne privat, men istedenfor ser henne på dol - så blir jeg glad :)

favn, fordi hun er glad i diskusjoner, jeg tror hun er sympatisk - og det er godt å se at det finnes noen her på dol som kan bli like pisst som meg - og vise det :)

tonie, fordi hun er morsom, frekk og smart.

Kunne sikkert ramset opp fler - mange innlegg her inne - skrevet av kloke personer med stor menneskelig innsikt. Men akkurat nå kommer jeg ikke på noen.

.... ja, og SDD da - fordi jeg får lov til å kalle han for en idiot av en fyr. Det gleder meg at jeg har fått tillatelse til å irritere meg over han.

Takk i like måte. Eller heter det lige måde? Nei, det ble dansk.

Gjest nokon blandar seg;o)

Tror du hun fikk sønnen når hun var 10 år?

skriveleif

Annonse

mariaflyfly

Hadde ikke giddet småbarnforum uansett jeg. Har egne meninger om hvordan ting skal være, og de holder jeg fast ved.

Hvorfor trodde du jeg var eldre enn deg? Og hvordan vet du at vi er like gamle?:)

Du akkurat sa hvor gammel du var. men når jeg tenker etter, sa du ikke at gutten din var 17 også??? *Tenke tenke* Det stemte vel ike helt...

Veit ikke hvorfor jeg trodde du var eldre enn meg, hadde bare en forestilling om det. Man ser for seg hvordan folk på dol ser ut, vettu.

Tror du hun fikk sønnen når hun var 10 år?

skriveleif

Jeg bare skrev et tall, men ung var jeg når jeg fikk barn, dog noe senere enn 10år gammel :-)

Tror flyfly er redd nå;) Klarer ikke å tenke klart, kaldsvetter - HÆ, hjælp hva har jeg gjort nå tro. Ro, ro, ro :-)

Altså: Jeg skal fare pent, så slapp av.

Du akkurat sa hvor gammel du var. men når jeg tenker etter, sa du ikke at gutten din var 17 også??? *Tenke tenke* Det stemte vel ike helt...

Veit ikke hvorfor jeg trodde du var eldre enn meg, hadde bare en forestilling om det. Man ser for seg hvordan folk på dol ser ut, vettu.

Jeg er ikke så veldig mye eldre enn deg heller da, bare litt(sier vi) Du kan få se om du vil :-)

mariaflyfly

Jeg bare skrev et tall, men ung var jeg når jeg fikk barn, dog noe senere enn 10år gammel :-)

Tror flyfly er redd nå;) Klarer ikke å tenke klart, kaldsvetter - HÆ, hjælp hva har jeg gjort nå tro. Ro, ro, ro :-)

Altså: Jeg skal fare pent, så slapp av.

Redd? Hva skulle jeg være redd for?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...