Gå til innhold

Hva er viktig for dere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

Vet ikke helt om jeg skjønte hva du var ute etter: er ikke helse og lykke noe av det viktigste i hverdagen?

Det som betyr mye for meg, er barna mine om mannen min, vennene våre, hagearbeid, bake, gå tur, jobbe.....

Av interiør-ting, er mannen min og jeg helt eledige! Vi klarer ikke å finne ting som passer sammen....Søsteren min og mannen har stil til fingerspissene, men vi ser ikke sånt. Liker kunst, men ser ikke hva som passer sammen....

Var det dette du lurte på?

Gjest bebba

Vet ikke helt om jeg skjønte hva du var ute etter: er ikke helse og lykke noe av det viktigste i hverdagen?

Det som betyr mye for meg, er barna mine om mannen min, vennene våre, hagearbeid, bake, gå tur, jobbe.....

Av interiør-ting, er mannen min og jeg helt eledige! Vi klarer ikke å finne ting som passer sammen....Søsteren min og mannen har stil til fingerspissene, men vi ser ikke sånt. Liker kunst, men ser ikke hva som passer sammen....

Jo selvfølgelig er helse og lykke det viktigste. Jeg formulerte meg kanskje dumt, men jeg prøvde å si at helse og lykke er så selvfølgelige at det trenges ikke å kommenteres.

Gjest prust

Jo selvfølgelig er helse og lykke det viktigste. Jeg formulerte meg kanskje dumt, men jeg prøvde å si at helse og lykke er så selvfølgelige at det trenges ikke å kommenteres.

OK. Er enig med agine med det med et godt nærmiljø og turmuligheter. Bor litt utenfor Kristiansand, og synes den byen er akkurat passe stor. Godt med tilbud av både butikker, restauranter og kultur.

Annonse

God mat er viktig for meg, valgmuligheter når det kommer til aktiviteter, energi/fritid nok til å gjøre hva jeg ønsker etter jobb og i helgene, å være i godt humør og behandle andre med respekt (for da føler jeg meg bedre selv), kunne ta vare på familie og venner når de trenger det, ha det så pass økonomisk at jeg kan betale regninger...

Det er litt av det som er viktig for at jeg skal ha det godt med meg selv og livet mitt.

Men du, jeg er sikker på at du og mannen din har det mye koseligere hjemme enn søstra di og mannen hennes. :o) Sånne stil-hjem gir meg fnatt, det skal jo vises at det bor folk der!

serendipity

Hmm...Det var et vanskelig spørsmål. For det forandrer seg. Noen ganger kan det viktigste være å kunne få et par timer for meg selv og "slærve" med neon venninner, andre ganger jobbe i hagen, noen ganger å sykle en tur, andre ganger å komme på jobb. Ja, det blir liksom forskjellig. Men sånn i bunn og grunn er også det som ikk er viktig for meg, viktig for da får jeg et perspektiv på hva som er viktig.

Eh..Så "enkelt"kan det sies :-)

Men når det gjelder interesser så er det; tid med familie og venner som er høyest prioritert, reiser/turer, musikk, interør og ikke minst lange lyse sommerkvelder på verandaen med rødvin og kos !!

Gjest prust

Men du, jeg er sikker på at du og mannen din har det mye koseligere hjemme enn søstra di og mannen hennes. :o) Sånne stil-hjem gir meg fnatt, det skal jo vises at det bor folk der!

Ja, vi har det koselig, men ikke stilfullt! Holder på med nytt soverom, og der skal vi prøve å få det litt stilfullt...men det er ikke lett.

Det er helt utrolig med alle detaljene som søstera mi har i huset. Tom hårbørsten på badet står i stil til resten! Alle rammer på bilder, vaser, lysestaker, tallerkner, lamper, sengetøy - ALT hører sammen!

Vi har hummer og kanari fra de siste 12 årene + noe gammelt fra vi bodde hjemme....

Trives hjemme hos oss, og kunne aldri følt meg hjemme hos dem, - men jeg kunne jo ha hatt 10% av deres evner til interiør, synes jeg da :-)!

Gjest Pricilla

Alt du ramser opp er veldig viktig for meg. At jeg har et rent og pent møblert hjem med litt kunst er viktig.. Ellers trives jeg ikke og så virker det negativt på humøret.

At jeg får tatt en ferie og slappet av med de jeg er glad i setter jeg også høyt, livet er mer enn jobb.

At jeg har penger til å gjøre ting jeg har lyst til er også viktig. har jeg lyst å spise ute og se en film på kino må jeg ha penegr til det. Ikke alltid jeg har så mye pnger å bruke på "luksus", men jeg går minst ut en gang i måneden (enten for å spise eller ut på byn).

At ejg har klær ejg føler meg vel i er i hvert fall viktig! Hvis jeg ikke har hatt penger til å kjøpe meg noe nytt på lenge blir jeg rett og slett deppa! ; ) Og ja, jeg har litt hoppedilla.

Men det som er aller viktigst er at helsa til meg og de jeg er glad i er bra da! Og at jeg har en jobb som gir meg noe.

Annonse

Gjest signaturen min

Viktig i en travel hverdag er å få noen minutter for meg selv, der jeg kan slappe av men noe å spise og en kopp kakao eller et glass brus. Lese nyhetene på nettet i fred og ro.. Eller få tatt en dusj uten unger som springer inn og ut av badet så det blir kaldt.. Ellers er en god natts søvn viktig! Savner det.. Kunne sove lenge en morgen! Skjer aldri.. Familien er viktig. Sitte ned en fredagskveld å høre en cd jeg kjøpte for noen år siden som jeg enda ikke har fått hørt ordentlig på... Tid sammen med mannen min er viktig. Og tid sammen med barna. Det har jeg, men savner å være alene med mannen min! Det er også viktig for meg at jeg etter hvert får utdannet meg. Jobben min trives jeg i, men den er dårlig betalt og kjedelig arbeidstid. Små ting er viktige; få mail fra en venninne, besøk, regn, god frokost...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...