Pappa Bjørn Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Jeg tok i all kjedsomelighet å søkte litt på gamle innlegg på DOL. Etter å ha lest mange nye og gamle innlegg av mange forksjellige DOLere fant jeg endel mønster her inne. Ved å bruke søk-funksjonen kom jeg frem til at: * Grip har en egen evne til å være ufyselig og ekkel uansett hvem svaret er rettet mot og hva som er tråden * At SDD slipper unna uansett hva han finner på * At Mislykket har brukt mere tid på venterommet til fastlegen sin en vi andre har brukt i senga * At jeg savner Carlina noe fryktelig * At Ulven faktisk er en sabla smart fyr. Han bare gjemmer det bak morsomheter * At ikke et eneste menneske har kunnet poste mer enn 2 meldinger før de av en eller annen idiotisk grunn har fått kjeft av Sør * At Tigertrollet er en flott dame * At jeg har veldig store baller. Det er både debatert og erfart * At det finnes skrekkelig mange måter å lage vafler på * At enkelte tenner på tannlegen sin *At vi faktisk har det både underholdende og hyggelig her i tillegg til å få tips av andre om ting vi lurer på * At du skal være sabla forsiktig med å si neger uansett i hvilket forum eller hvilken sammenheng det er snakk om Noen eksempler ja, men det er sikkert masse innterresant jeg har utelatt. Som vanlig, spesielt fra enkelte elementer er jeg nå klar til å ta i mot kjeft fra det selvutnevnte meningspolitiet her. Fortsettelse følger ............ Kanskje. 0 Siter
Retz Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Ta et søk på Edvarda. Det var dame det! :savne masse: 0 Siter
kie Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Ta et søk på Edvarda. Det var dame det! :savne masse: Ja, hvor ble hun av? 0 Siter
Retz Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Ja, hvor ble hun av? Bare forsvant. :snufs: Var innom litt sånn sporadisk etter Thailandferien sin, og så borte vekk. Husker noe om en ny jobb uten internett, men faen da, dama hadde jo tilgang hjemme! 0 Siter
chanti Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 LoL :-)))) Hva man ikke grunner på her i verden :-) 0 Siter
Grip Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Men, PB da. Er dette takken for at jeg har lagt godviljen til og tolket dine innlegg i beste mening? Vi vet hvor lei deg du blir hvis jeg snakker hardt til deg, og det vil vi helst slippe. Ikke sant? 0 Siter
kie Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Bare forsvant. :snufs: Var innom litt sånn sporadisk etter Thailandferien sin, og så borte vekk. Husker noe om en ny jobb uten internett, men faen da, dama hadde jo tilgang hjemme! Hun er ikke glad i oss mer. :hyler: 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.